Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

wspólczynnik przyczepnosci dla nawierzchni mokrej lub lekko nawet zwilzonej jest mniejszy niz dla nawierzchni suchej

Posted in Uncategorized  by admin
August 5th, 2018


współczynnik przyczepności dla nawierzchni mokrej lub lekko nawet zwilżonej jest mniejszy niż dla nawierzchni suchej tłumaczy się to tym, że cienka błonka płynu, znajdująca się między powierzchnią dotyku opony samochodowej a nawierzchnią drogową, spełnia rolę smaru w poważnym stopniu zmniejszającego tarcie 3) współczynnik przyczepności zależy od nacisku jednostkowego na powierzchni dotyku opony samochodu zmniejszenie nacisku jednostkowego powoduje na nawierzchniach suchych zwiększenie współczynnika przyczepności. W związku z tym zmniejszenie ciśnienia wewnętrznego w ogumieniu, które powoduje zwiększenie się powierzchni dotyku, wpływa na zwiększenie się wielkości współczynnika przyczepności. Założenie to nie jest sprzeczne z założeniem wypowiedzianym poprzednio, że współczynnik przyczepności nie zależy od obciążenia pionowego na koło samochodu. Zwiększenie obciążenia na koło samochodu o ogumieniu pneumatycznym przy stałym ciśn ieniu powietrza w ogumieniu powoduje na nawierzchniach twardych zwiększenie się powierzchni dotyku opony do nawierzchni. [więcej w: motorpol, vw de konfigurator, otomoto chełm ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: motorpol otomoto chełm vw de konfigurator