Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘zapowietrzone sprzęgło objawy’

Ustawienie kół

Posted in Uncategorized  by admin
September 16th, 2018

Po uniesieniu kół samochodu należy silnie nacisnąć na pedał hamulca, aby szczęki zostały dociśnięte do bębnów. Trzymając naciśnięty pedał w jednakowym położeniu, kluczem płaskim lub należy wyregulować ustawienie szczek. W tym celu przekręca się w każdym kole śruby mimośrodów regulacyjnych, aż do momentu oporu, spowodowanego zetknięciem się mimośrodu [hasła pokrewne: czyszczenie świec zapłonowych, Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, zapowietrzone sprzęgło objawy ]
W celu dokładnego wyregulowania hamulca ręcznego należy okręcać widełkami regulacyjnymi. W ten sposób można dokładnie ustalić luz między okładzinami szczęk hamulcowych a bębnami hamulcowymi.
W celu zapewnienia stateczności ruchu samochodu oraz ułatwienia jego prowadzenia, kierowane koła przednie mają specjalne ustawienie. Jest ono dobierane indywidualnie dla każdego samochodu, zwykle na podstawie wyników badań doświadczalnych.
Wielkości geometryczne ustawienia kół przednich należy według zaleceń wytwórni okresowo sprawdzać i regulować. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘zapowietrzone sprzęgło objawy’

Ustawienie kół

Posted in Uncategorized  by admin
September 16th, 2018

W celu wyjęcia tylnego amortyzatora należy: zdjąć ozdobną nakładkę koła, poluzować nakrętki mocujące koło, odkręcić przeciwnakrętkę i nakrętkę górnego mocowania amortyzatora wewnątrz nadwozia, podnieść podnośnikiem tę stronę samochodu, odkręcić nakrętki mocujące koło i zdjąć koło, zluzować nakrętkę dociskającą podkładkę, wykręcić śrubę, wyjąć obie tarcze i tuleję odległościową, po czym wyjąć amortyzator. Te same czynności powtórzyć podczas zdejmowania drugiego amortyzatora.
W zależności od tego, w jakim terenie ma być eksploatowany samochód, można odpowiednio ustawić prześwit przedniego i tylnego zawieszenia. Fabrycznie przednie i tylne zawieszenie ustawione jest na eksploatację na gładkiej nawierzchni. Prześwit przedniego zawieszenia wynosi 200 + 10 mm, a tylnego 260+ 10 mm Do eksploatacji samochodu na nierównej, wyboistej nawierzchni prześwit przedniego zawieszenia można zwiększyć do 260+ 10 mm, a tylnego do 320+10 mm. Regulację przeprowadza się w dwóch e łapach :
— wstępnie; przez regulację położenia mimośrodowej obudowy drążka skrętnego;
— dokładnie; przez regulację położenia mimośrodowej krzywki. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘zapowietrzone sprzęgło objawy’

Ustawienie kół

Posted in Uncategorized  by admin
September 16th, 2018

Ze względu na to, że przekładnia hipoidalna musi być smarowana wyłącznie odpowiednim do tego celu gatunkiem oleju, w przypadku braku oleju hipoidalnego — lepiej jest przejechać kilkaset kilometrów ponad normę, niż wlać niewłaściwy olej.
W przypadku wycieku oleju, można go uzupełnić jedynie tym samym gatunkiem oleju, jaki został wlany. Płukanie obudowy skrzynki biegów i przekładni głównej nie jest zalecane przez wytwórnię.
Smarowanie piast kół tylnych przeprowadza się, zgodnie z zaleceniem wytwórni, co 50 000 km przebiegu samochodu. W celu nasmarowania łożysk kół tylnych należy zdjąć kołpak ozdobny oraz koło, a następnie podważając wkrętakiem zsunąć pokrywę piasty. Pokrywę napełnia się smarem. do połowy, Zalecany jest smar SHELL Retinax A lub zastępczo krajowy ŁT 4. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘zapowietrzone sprzęgło objawy’

Ustawienie kół

Posted in Uncategorized  by admin
September 16th, 2018

Prądnica prądu zmiennego (alternator) SEV MOTOROLA w zasadzie nie wymaga żadnej obsługi. Należy dbać jedynie o to, aby pasek klinowy (o wym. 13 X 8) napędzający prądnicę był prawidłowo naciągnięty. Prawidłowo naciągnięty pasek powinien uginać się pod naciskiem kciuka około 10 mm. Zbyt słabo naciągnięty pasek ślizga się, wskutek czego szybko zużywa się oraz nie napędza prawidłowo prądnicy. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries