Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘zabudowy samochodów dostawczych’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa umożliwia wyznaczanie ciśnienia tłoczenia, podciśnienia ssania oraz wydajności pompy bez zdejmowania jej z silnika. Urządzenie takie jest to zbiorniczek z manometrem oraz manowakuometrem, wyposażone w komplet łączników i przewodów. Podczas pomiarów kontrolowana pompa napędzana jest przez silnik samochodu pracujący na biegu jałowym i zasilany paliwem zawartym w komorze pływakowej gaźnika. Przyrząd do sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika bez zdejmowania go z silnika jest to specjalnie skalowana rurka wskaźnikowa z przewodem i łącznikami, którą łączy się z komorą pływakową gaźnika. Przyrząd tworzy z gaźnikiem naczynie połączone umożliwiając pomiar poziomu paliwa. Stanowisko do kontroli pomp paliwa służy do dokładnego wyznaczania Ciśnienia tłoczenia, podciśnienia ssania i wydajności pompy zdjętej z kadłuba silnika. Stosowane są urządzenia o napędzie ręcznym lub elektrycznym. Urządzenie o napędzie ręcznym jest to najcześciej uchwyt do mocowania pompy wyposażony w manometr, zaworki i przewody z łącznikami. Na urządzenie o napędzie elektrycznym składają się: silnik elektryczny, bezstopniowa przekładnia do ustawiania prędkości obrotowych wałka napędu pompy, manowakuometr lub manometr i podciśnieniomierz, zbiornik paliwa, zbiornik pomiarowy, uchwyt do mocowania kontrolowanej pompy oraz odpowiednie zawory, przewody i łączniki. Wyposażenie do kontroli gaźników jest to zestaw urządzeń umożliwiających kontrolę i pełną regulacje gaźników. Stanowisko takie zawiera przyrządy do pomiaru przepustowości dysz paliwa i powietrza, przyrząd do sprawdzania szczelności zaworka pływakowej komory, przyrząd do sprawdzania i regulacji ustawienia ograniczników szybkobieżności, przyrząd do kontroli kompletnych gaźników i inne. [hasła pokrewne: wycieraczki samochodowe, Obrabiarki CNC, pasy napędowe ] Przyrząd do kontroli kompletnych gaźników jest wyposażony w zbiornik paliwa, układ przewodów i zaworów, uchwyt na gaźnik, manometr i własną pompe zasilającą napędzaną silnikiem elektrycznym. Wymienione urządzenia umożliwiają sprawdzanie szczelności gaźnika oraz pomiar poziomu paliwa w komorze pływakowej przy roboczym ciśnieniu paliwa. W niektórych przyrządach paliwo doprowadzane jest do gaźnika przy użyciu sprężonego powietrza lub ręcznej pompy, [przypisy: serwis mitsubishi, wypożyczalnia samochodów, zabudowy samochodów dostawczych ]

Comments Off

Posts Tagged ‘zabudowy samochodów dostawczych’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Długi okres przebiegu międzynaprawczego oraz właściwy stan techniczny silnika, zależny jest w znacznym stopniu od sposobu jego dotarcia. W okresie docierania należy stosować jak najlepsze gatunki olejów. Fabryka podaje, że samochody OPEL mogą być od pierwszych dni eksploatacji normalnie użytkowane ze zmienną prędkością jazdy, lecz bez stosowania gwałtownych przyspieszeń i maksymalnych prędkości. Najmniej przez okres pierwszych 1000 kilometrów przebiegu nie należy silnika przeciążać. np. przez długotrwałe jazdy pod górę. Nie należy przyspieszać obrotów wału korbowego do maksymalnych prędkości podczas jałowego biegu, jak również podczas jazdy na niższych biegach. Bardzo wygodne jest korzystanie w czasie jazdy ze wskazań obrotomierza w tablicy rozdzielczej. W okresie docierania fabryka zaleca jeździć na poszczególnych biegach z taką prędkością, aby wskazania obrotomierza zawierały się w granicach od 1500 do 4000 obrotów na minutę. Podana wartość dotyczy wszystkich typów samochodów Kadett, Olympia i Rekord. Zrozumiałe, że jazda w takim zakresie obrotów silnika będzie wymagać częstych zmian przełożeń w skrzynce biegów i nie można wtedy wykorzystywać „elastyczności” silnika. [więcej w: zabudowy samochodów dostawczych, pranie tapicerki, castingi do reklam ]
Jeżeli posługujemy sie tylko wskazaniami licznika prędkości jazdy, to należy pamiętać, że w okresie docierania jeździmy z następującymi prędkościami:
(samochody z silnikiem typ Il, IIS i IISR)
— na I biegu 10+25 km/h
— na II biegu 15+50 km/h
— na III biegu 25+75 km/h
— na IV biegu 404-105 km/h.
Jeżeli samochód docierany jest w okresie zimy, nie należy rozpoczynać jazdy natychmiast po uruchomieniu silnika, lecz przez kilka minut podgrzać silnik, utrzymując jego obroty w zakresie średniej prędkości obrotowej.
Po każdych 300 lub 500 kilometrach przebiegu należy sprawdzić poziom oleju w silniku. Do sprawdzenia służy specjalny wskaźnik bagnetowy, wsuwany w dolną część kadłuba silnika, Nie zaleca się zbyt częstego dolewania oleju. Można jeździć aż do momentu, gdy poziom oleju obniży się do dolnej kreski na wskaźniku, a dopiero wtedy dolać oleju aż do poziomu górnej kreski. Nie należy wlewać do miski nadmiernej ilości oleju (np. powyżej górnej kreski na bagnetowym wskaźniku), ponieważ może to doprowadzić do zawęglenia świec zapłonowych lub zanieczyszczenia pierścieni tłokowych. Do uzupełnienia oleju należy stosować taki sam gatunek oleju, jakim poprzednio pełniono miskę olejową.

Comments Off