Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘wypożyczalnia samochodów’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa umożliwia wyznaczanie ciśnienia tłoczenia, podciśnienia ssania oraz wydajności pompy bez zdejmowania jej z silnika. Urządzenie takie jest to zbiorniczek z manometrem oraz manowakuometrem, wyposażone w komplet łączników i przewodów. Podczas pomiarów kontrolowana pompa napędzana jest przez silnik samochodu pracujący na biegu jałowym i zasilany paliwem zawartym w komorze pływakowej gaźnika. Przyrząd do sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika bez zdejmowania go z silnika jest to specjalnie skalowana rurka wskaźnikowa z przewodem i łącznikami, którą łączy się z komorą pływakową gaźnika. Przyrząd tworzy z gaźnikiem naczynie połączone umożliwiając pomiar poziomu paliwa. Stanowisko do kontroli pomp paliwa służy do dokładnego wyznaczania Ciśnienia tłoczenia, podciśnienia ssania i wydajności pompy zdjętej z kadłuba silnika. Stosowane są urządzenia o napędzie ręcznym lub elektrycznym. Urządzenie o napędzie ręcznym jest to najcześciej uchwyt do mocowania pompy wyposażony w manometr, zaworki i przewody z łącznikami. Na urządzenie o napędzie elektrycznym składają się: silnik elektryczny, bezstopniowa przekładnia do ustawiania prędkości obrotowych wałka napędu pompy, manowakuometr lub manometr i podciśnieniomierz, zbiornik paliwa, zbiornik pomiarowy, uchwyt do mocowania kontrolowanej pompy oraz odpowiednie zawory, przewody i łączniki. Wyposażenie do kontroli gaźników jest to zestaw urządzeń umożliwiających kontrolę i pełną regulacje gaźników. Stanowisko takie zawiera przyrządy do pomiaru przepustowości dysz paliwa i powietrza, przyrząd do sprawdzania szczelności zaworka pływakowej komory, przyrząd do sprawdzania i regulacji ustawienia ograniczników szybkobieżności, przyrząd do kontroli kompletnych gaźników i inne. [hasła pokrewne: wycieraczki samochodowe, Obrabiarki CNC, pasy napędowe ] Przyrząd do kontroli kompletnych gaźników jest wyposażony w zbiornik paliwa, układ przewodów i zaworów, uchwyt na gaźnik, manometr i własną pompe zasilającą napędzaną silnikiem elektrycznym. Wymienione urządzenia umożliwiają sprawdzanie szczelności gaźnika oraz pomiar poziomu paliwa w komorze pływakowej przy roboczym ciśnieniu paliwa. W niektórych przyrządach paliwo doprowadzane jest do gaźnika przy użyciu sprężonego powietrza lub ręcznej pompy, [przypisy: serwis mitsubishi, wypożyczalnia samochodów, zabudowy samochodów dostawczych ]

Comments Off

Posts Tagged ‘wypożyczalnia samochodów’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Wyjęcie przednich amortyzatorów nie przedstawia większych trudności i może to wykonać każdy właściciel pojazdu. W celu wyjęcia przedniego amortyzatora należy samochód ustawić nad kanałem lub na podnośniku, mocno skręcić lub zdjąć koło, a następnie trzymając jedną ręką za obudowę, drugą ręką przy użyciu klucza płaskiego 14 mm odkręcić u góry przeciwnakrętkę i nakrętkę. Dalszą czynnością jest odkręcenie tym samym kluczem nakrętek, które mocują poprzeczkę amortyzatora.
Zbiornik płynu hamulcowego znajduje się w bagażniku, w pobliżu przegrody czołowej. W interesie własnego bezpieczeństwa należy jak najczęściej sprawdzać poziom płynu w zbiorniku. Powinien on sięgać do kreski „maximum”, lecz nie przekraczać jej. Należy również dbać, aby otworek odpowietrzający nie był zatkany. Wytwórnia zwraca uwagę, że układ hamulcowy powinien być napełniony wyłącznie płynem hamulcowym SAE 70R I.
Wszystkie koła zaopatrzone są w hamulce tarczowe. W czasie eksploatacji regulacja szczęk hamulcowych nie jest potrzebna, gdyż luz powstający wskutek zużycia okładzin kasowany jest samoczynnie. W razie zauważenia nadmiernego skoku jałowego pedału hamulca, braku oporu na pedale (pedał elastyczny) lub nadmiernego grzania się kół należy zwrócić się do autoryzowanej stacji obsługi.
Ręczny hamulec mechaniczny działa na tylne kola. Powinien on zacząć skutecznie działać po przesunięciu dźwigni na 5 lub najdalej 6 ząb zapadki. Jeżeli wówczas nie nastąpi zahamowanie tylnych kół, należy wyregulować luz ręcznego hamulca. W tym celu trzeba odkręcić przeciwnakrętkę, a następnie pokręcając Śrubę doprowadzić do lekkiego hamowania koła. Koło jednak powinno dać się obracać ręką. Następnie odkręcić śrubę regulacyjną 0 1/2 obrotu (max 3/4 obrotu) i dokręcić przeciwnakrętkę. Koło powinno obracać się bez wyczuwalnych oporów.
W starszych modelach samochodu R8 hamulec ręczny należy regulować przez zmianę długości cięgła. W tym celu po odkręceniu przeciwnakrętki należy pokręcać nakrętką regulacyjną aż do uzyskania efektu hamowania tylnych kół po zaciągnięciu dźwigni hamulca ręcznego na 5 ząb zapadki. Po regulacji dokręcić przeciwnakrętkę. [więcej w: wypożyczalnia samochodów, fotele masujące, przekładnia zębata ]
W razie stwierdzenia nagłego ubytku płynu hamulcowego nalezy bezwzględnie i niezwłocznie zwrócić się do autoryzowanej stacji obsługi w celu wykrycia i usunięcia nieszczelności. Jeżeli konieczne jest odpowietrzenie hamulców, to należy je wykonać.

Comments Off

« Previous Entries