Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘Wypożyczalnia samochodów Gdańsk’

Zaleznie od warunków pracy, przenosniki moga byc uzyte pojedynczo badz tez zestawiane w szereg pod dowolnym katem w planie

Posted in Uncategorized  by admin
January 27th, 2018

Zależnie od warunków pracy, przenośniki mogą być użyte pojedynczo bądź też zestawiane w szereg pod dowolnym kątem w planie. Materiał ładuje się na przenośniki przeważnie ręcznie w dowolnym miejscu ciągu czasami z samochodów wywrotek, a wyjątkowo za pomocą silosów. Wyładowywanie przenośnika, a jednocześnie ładowanie do podstawionych środków transportowych bądź silosów odbywa się albo samoczynnie na przegięciu taśmy przenośnika na jednym z bębnów, albo w dowolnym miejscu za pomocą specjalnych urządzeń zgarniających. Przenośniki pracują w poziomie lub w spadku, przy czym kąt nachylenia taśmy do poziomu nie może być większy niż kąt tarcia pomiędzy transportowanym materiałem a taśmą gumową. Praktycznie kąt ten wynosi: 1) dla żużlu, żwiru 22 – 25° 2) dla piasku 24° 3) dla grysów kamiennych 20 -22° 4) dla cementu, wypełniacza 20° 5) dla masy betonowej 24 – 27° Z powyższego wynika, że powyżej tych kątów nie należy przeno nika nachylać, aby nie powodować ześlizgiwania się materiału po taśmie. W celu zwiększenie kąta nachylenia przenośnika wprowadza się obecnie naklejone na taśmie w odstępach około 0,5 m gumowe grzebienie poprzeczne, zastosowanie takich grzebieni umożliwia powiększanie nachylenia przenośnika, jednak nie wyżej kąta naturalnego stoku materiałów, który wynosi: a) dla piasku suchego, żwiru i pospółki 35° b) dla piasku wilgotnego, tłucznia, grysu 40° c) dla cementu 40° [patrz też: samochody dostawcze, Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, auta używane warszawa ]

Comments Off

Posts Tagged ‘Wypożyczalnia samochodów Gdańsk’

Zaleznie od warunków pracy, przenosniki moga byc uzyte pojedynczo badz tez zestawiane w szereg pod dowolnym katem w planie

Posted in Uncategorized  by admin
January 27th, 2018

Przyczepy do przewozu długich ładunków. Do przewozu długich ładunków, np. drewna okrągłego i tartego, rur, stali zbrojeniowej itp. stosuje się przyczepy jednoosiowe (osie przyczepowe), których zadaniem jest jakby przedłużenie platformy samochodu ciężarowego lub przyczepy skrzyniowej w Polsce są produkowane seryjne przyczepy kłonicowe typu D-lO, składające się z dwóch części. Część pierwsza przyczepy może być zastosowana jako przedłużenie platformy ładunkowej samochodu lub skrzyniowej przyczepy samochodowej, natomiast obie części łącznię stanowią samodzielną przyczepę do przewozu dłużyc, ciągnioną przez samochód lub ciągnik. Przyczepa kłonicowa składa się z następujących części ramy nośnej, ramy podwozia, urządzenia zwrotnego, dyszla, hamulców i zestawów koro. Rama nośna składa się z dwóch oddzielnych ram, spiętych sworzniem na przednim i tylnym wózku podwozia. Ramy są całkowicie spawane i zaopatrzone w poprzeczne zęby, zapobiegające przesuwaniu się przewożonego materiału. Rama podwozia, składająca się z dwóch czworobocznych ram wózków, spawanych z ceowników, połączona jest za pośrednictwem resorów z osią zestawu kołowego. Przyczepa zaopatrzona jest w dwa hamulce najazdowy, działający samoczynnie na szczęki hamulców kół przednich w czasie hamowania pojazdu ciągnącego, oraz ręczny, działający na szczęki hamulców kół tylnych. Hamulce zdolne są utrzymać obciążoną przyczepę na spadku do 20 %. [hasła pokrewne: Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, wypożyczalnia samochodów poznań, wypożyczalnia samochodów katowice ]

Comments Off

« Previous Entries