Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘wycieraczki samochodowe’

Ciśnieniomierz wtryskiwania (maksymetr)

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Ciśnieniomierz wtryskiwania (maksymetr) umożliwia bezpośrednie pomiary podczas pracy silnika maksymalnego ciśnienia wytwarzanego przez sekcję tłoczącą pompy wtryskowej lub ciśnienia wtryskiwania. Maksymetr składa się z korpusu, w którym znajduje się kalibrowana sprężyna ściskana śrubą mikrometryczną oraz dysza z zaworem iglicowym. Bęben śruby mikrometrycznej wyskalowany jest w kG/cm2. Korpus ma wymienne łączniki umożliwiające mocowanie maksymetru pomiędzy przewodem wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczem lub pomiędzy pompą wtryskowa i przewodem wysokiego ciśmenia. Przyrząd do kontroli wtryskiwaczy jest to specjalna wysoko ciśnieniowa pompa ręczna, wyposażona w manometr o zakresie pomiarowym 0. . .500 kG/cm2, zbiornik paliwa oraz zawór odcinający. Niekiedy spotyka się podobne przyrządy o napędzie elektrycznym, zawierające bezstopniowe przekładnie olejowe i wałki krzywkowe. Paliwo rozpylane przez kontrolowany wtryskiwacz powinno być skierowane na odpowiedni ekran lub chwytane w pojemnik. Stół probierczy do kontroli i regulacji pomp wtryskowych jest to urządzenie o napędzie elektrycznym, wyposażone w bezstopniową skrzynkę przekładmową, aparaturę pomiarową (mensurki pomiarowe, licznik obrotów, obrotomierz, kątomierz itp.), uchwyty do mocowania pomp, przelaczniki oraz własna instalacje paliwowa. [patrz też: mycie podjazdów, wypożyczalnia samochodów, Wynajem autokarów ] Po zamocowaniu pompy wtryskowej i odpowietrzeniu układu, można zwykle: zmierzyć wydajności poszczególnych sekcji tłoczących pompy oraz przesunięcia fazowe początków lub końców wtryskiwania, sprawdzić ustawienie regulatora obrotów i samoczynnego przyspieszacza wtryskiwania, a ponadto wyznaczył podciśnienie, ciśnienie tłoczenia i wydajność pompy zasilającej przy dowolnej prędkości obrotowej. Często stół probierczy wyposaża się dodatkowo w przyrząd do kontroli wtryskiwaczy.
Wyposażenie do kontroli układów zapłonowych obejmuje rozmaite urządzenia i przyrządy diagnostyczne umożliwiające sprawdzenie działania (diagnostykę) układu zapłonowego bezpośrednio na samochodzie. Są to najczęściej oscylografy do diagnostyki całego układu zaplonowego, przyrządy do kontroli rozdzielaczy zapłonu i świec zapłonowych, przyrządy do sprawdzania ustawienia zapłonu, przyrządy do sprawdzania działania świec zapłonowych, cewek zapłonowych i wiele innych. [podobne: przewozy międzynarodowe, wycieraczki samochodowe, Wypożyczalnia busów ]

Comments Off

Posts Tagged ‘wycieraczki samochodowe’

Ciśnieniomierz wtryskiwania (maksymetr)

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Naprawa układu korbowego ma na celu przywrócenie prawidłowego stanu technicznego wszystkich elementów uczestniczących bezpośrednio lub pośrednio w zamianie posuwisto-zwrotnych ruchów tłoków w cylindrach na ruch obrotowy kola zamachowego (i odwrotnie). Tłoki. W ramach naprawy głównej silnika tłoki z reguły wymienia sie na nowe. Naprawy tłoków polegającej na przetoczeniu na tokarce rowków pierścieni na wymiary naprawcze należy unikat.
Zużycie płaszcza określa sie przez wyznaczę otwory w piastach tłoka można rozwiercić na wymiar naprawczy i zastosować nadmiarowy sworzeń tlokowy o zwiększonej średnicy. Po rozwierceniu gładź piast tłoka dogładza się (honuje) następnie sprawdza się prostopadłość osi otworów w piastach tłoka do osi tłoka. Pierścienie tłokowe należą do najszybciej zużywających sie części silnika. Wskutek zużycia pierścienia powiększa się luz w jego zamku i pomiędzy pierścieniem rowkiem, a sam pierścień traci sprężystość. Zużytych pierścieni tłokowych nie naprawia się, lecz wymienia na nowe. leżeli w ramach naprawy silnika nie rozwierca się cylindrów w celu usunięcia zużycia ich gładzi, często zamiast nowych zwykłych pierścieni tłokowych zakłada się specjalne, stalowe pierścienie warstwowe, tzw. pierścienie CORDS. [patrz też: osuszacze powietrza, hurtownia szkła, akcesoria samochodowe sklep ] Pierścienie warstwowe można składał w różny sposób, przy czym w pierwszy rowek od denka tłoka zakłada się z reguły zwykły żeliwny pierścień uszczelniający. Sworznie tłokowe zużywają się na końcach i w środku zależnie od sposobu ich ustalenia w korbowodach. Sworzni tłokowych zwykle się nie naprawia, lecz od razu wymienia się je na nowe. W razie braku części zamiennych sworznie można naprawić przez chromowanie albo szlifowanie na wymiar naprawczy, jeżeli nie zmniejsza to ich twardości powierzchniowej. [podobne: Firma transportowa, Mechanik samochodowy Wrocław, wycieraczki samochodowe ]

Comments Off