Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘wózki widłowe’

Najpierw czujnik ustawia sie

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Najpierw czujnik ustawia sie przy użyciu mikrometru na wymiar nominalny cylindra lub na wymiar naprawczy, wytoczony podczas ostatniej naprawy, tak aby wskazówka na dużej tarczy czujnika wskazywała zero i sprężyna czujnika w tym położeniu miała wstępne napięcie wynoszące około 2 mm. Pomijając odchyłki wykonania, w przybliżeniu wymiar nominalny albo wymiar naprawczy cylindra jest to Średnica cylindra mierzona na niezużytej części gładzi, tj. nad tzw. progiem. Podczas pomiaru wykonuje się przyrządem kilka ruchów wahadłowych przechodząc przez położenie, przy którym trzpień mierniczy czujnika jest prostopadły do ścianki cylindra. Wówczas bowiem czujnik wskazuje najmniejsze wychylenie i jest to właśnie szukana rzeczywista średnica cylindra w danym miejscu. Średnice cylindra mierzy się na trzech lub pięciu różnych wysokościach w miejscach jednakowo oddalonych od siebie — w kierunku podłużnym i poprzecznym, to jest w dwóch płaszczyznach wzajemnie prostopadłych do siebie (w płaszczyźnie osi sworznia tłokowego i w płaszczyźnie prostopadłej średnic cylindra do osi sworznia). Próba wodna kadłuba silnika cylindrów jest utwardzona. [hasła pokrewne: witryny aluminiowe, wypożyczalnia samochodów Warszawa, wynajem busów ] [przypisy: izolacja dachu, wózki widłowe, auto szyby ]

Comments Off

Posts Tagged ‘wózki widłowe’

Najpierw czujnik ustawia sie

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

W celu właściwego ustawienia zaworów wydechowych w pozycji otwarcia, po wykręceniu świec zapłonowych można bez żadnych trudności obrócić wał rozrządu silnika za pomocą paska klinowego.
Po zakończeniu regulacji należy założyć uszczelkę i pokrywe, a następnie dokręcić nakrętki pokrywy głowicy. Nakrętki pokry0wy głowicy powinny być dokręcone na tyle mocno, aby nie było wycieków oleju, ale jednocześnie z pewnym wyczuciem, aby nie uszkodzić uszczelki.Napęd rozrządu przenoszony jest za pomocą łańcucha. W przypadku zbyt hałaśliwej pracy łańcucha, co jest bardzo łatwo uchwytne słuchowo, ze względu na cienką pokrywę napędu rozrządu, należy wymienić łańcuch. Na ogół zużywa się on po przebiegu ok. 40 000 km. Zakładając nowy łańcuch trzeba pamiętać o właściwym ustawieniu kół łańcuchowych. Na bocznej płaszczyźnie kół łańcuchowych wybite są kropki. Prosta przechodząca przez środki kół łańcuchowych musi przechodzić rów— nie przez punkty wybite na ich bocznych płaszczyznach.
Skrzynka biegów oraz przekładnia główna wraz z mechanizmem różnicowym znajdują się we wspólnej obudowie. Mają jeden wspólny otwór wlewowy i jeden wspólny otwór do spuszczania zużytego oleju.
W otwór wlewowy, a jednocześnie kontrolny, wkręcona jest śruba A z łbem kwadratowym, którą należy odkręcać i spuszczać niezwłocznie po powrocie z drogi kiedy samochód jest jeszcze dobrze nagrzany. [przypisy: wózki widłowe, wagi magazynowe, Wypożyczalnia busów ]
Olej należy wlewać na kanale, gdy samochód ustawiony jest poziomo. Otwór wlewowy A jest jednocześnie otworem kontrolnym i dlatego wlewając pomału olej należy uważać na moment, gdy zacznie się przelewać, co oznacza, że obudowa skrzynki biegów i przekładni głównej zostały napełnione całkowicie świeżym olejem. Po napełnieniu obudowy korek należy silnie dokręcić.
Do skrzynki biegów i przekładni głównej według zaleceń wytwórni należy używać oleju hipoidalnego SAE 80 EP. Zastępczym krajowym odpowiednikiem tego oleju jest olej Hipol 10. Kontrolę poziomu oleju należy przeprowadzać co 5000 km, a wymiane — co 10 000 km przebiegu samochodu.

Comments Off

« Previous Entries