Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘skup samochodów’

Korbowody

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Korbowody niekiedy mogą ulec zgięciu lub skręceniu. W razie stwierdzenia takich usterek wskazana jest wymiana odkształconych korbowodów na nowe. Korbowody wykazujące jakiekolwiek pęknięcia lub obłamania należy bezwzględnie wymienił na nowe. Nieznacznie odkształcone korbowody ze stali węglowej można prostować na zimno — zgięte na prasie ręcznej lub hydraulicznej, a skręcone za pomocą specjalnego przyrządu dźwigniowego. Zużytą tulejkę w główce korbowodu wymienia sie na nową, którą po wciśnięciu rozwierca się lub wytacza się na odpowiedni wymiar, a następnie gładzi się (honuje). Śrub korbowodowych w ogóle nie naprawia się, lecz w razie stwierdzenia jakichkolwiek usterek wymienia się je na nowe. W ramach naprawy głównej wszystkie śruby korbowodowe bez weryfikacji wymienia sie na nowe. Wał korbowy. Eksploatacyjne zużycie walu korbowego polega na ubytku materiału z powierzchni czopów głównych i korbowych. Ponadto stwierdza się niekiedy zużycie otworu na łożysko wału sprzęgłowego, otworów na Śruby mocujące koło zamachowe lub gwintu na zaczep korby rozruchowej, Ponadto wal korbowy niekiedy wykazuje zgięcie, skręcenie lub miejscowe pęknięcia. [patrz też: osuszacze powietrza, hurtownia szkła, akcesoria samochodowe sklep ] Przed naprawa należy wykryć wszelkie ewentualne pęknięcia wału korbowego przez dokładne oględziny i w miarę możliwości przez badanie przy użyciu defektoskopu magnetycznego lub ultradźwiękowego. Po badaniu za pomocą defektoskopu magnetycznego wał korbowy trzeba odmagnesować. W razie wykrycia pęknieć, które nie dają się usunąć bez śladu, np. przez szlifowanie czopów, wał korbowy należy bez prób naprawy wymienić na nowy. W razie braku części zamiennych, pęknięty lub urwany wał korbowy można naprawić przez spawanie. Zabieg taki powinien wykonywać doświadczony specjalista dysponujący odpowiednim wyposażeniem. Spawany wał korbowy nie jest już pełnowartościowy i przy pierwszej okazji trzeba wymienić go na nowy. Zużycie czopów łożyskowych określa się przy użyciu mikrometru. [więcej w: podnośniki towarowe, skup samochodów, okucia do szkła ]

Comments Off

Posts Tagged ‘skup samochodów’

Korbowody

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Pęknięcia lub porowatości w otworach na gruby mocujące głowice do kadłuba naprawia sie przez tulejowanie. Zużyte lub uszkodzone otwory gwintowane naprawia się przez tulejowanie lub przegwintowanie na zwiększone średnice. Inne uszkodzenia głowicy naprawia sie w taki sam sposób jak podobne uszkodzenia kadłuba. Zwichrowanie płaszczyzny przylegania głowicy do kadłuba wykrywa sie i usuwa podobnie jak w przypadku kadłuba. Dopuszczalne zwichrowanie płaszczyzny przylegania głowicy do kadłuba wynosi mm. Podczas składania silnika, po założeniu uszczelki i głowicy na Śruby dwustronne kadłuba nakręca sie nakrętki tych śrub i dociąga sie je kluczem dynamometrycznym według kolejności podanej przez wytwórnie, W razie braku odpowiednich wytycznych najpierw należy dociągać nakrętki środkowe. Naprawa prowadnic zaworów. Otwory prowadnic zużywają się dość nierównomiernie. [hasła pokrewne: szyny prądowe, auto szyby, pranie tapicerki ] Dopuszczalne zużycie prowadnic zaworów wynosi 0,07 , 0,00 mm. Zużyte prowadnice zaworów naprawia sig albo przez rozwiercenie otworu na wymiar naprawczy, jeżeli zakłada się zawory o trzonkach nadwymiarowych iub naprawionych przez chromowanie, albo też prowadnice wymienia się na nowe, kiedy stosuje sie nowe zawory lub zawory o trzonkach podwymiarowych , naprawionych przez szlifowanie. Do wybijania i wciskania prowadnic zaworów służą specjalne wyciągacze i wybijaki. Prowadnice zaworów najczęściej rozwierca się ręcznym rozwiertakiem nastawnym lub stałym, według pasowania HS lub HO. Gniazda prowadnic zaworów w głowicy cylindrów (lub w kadłubie silnika) naprawia się przez rozwiercanie, jeżeli zużycie przekracza 0,010. . .0,015 mm. Po rozwierceniu gniazd wciska sie prowadnice o nadwymiarowych Średnicach zewnętrznych. Zalecane luzy zaworów ssących w prowadnicach wynoszą zwykle średnicy trzonów zaworów (0,02. . .0,8 mm), a zaworów wydechowych 0,7. . . 1,4% średnicy trzonów (0,06. . .O,I mm). [więcej w: prowadzenie ltd, transport osobowy, skup samochodów ]

Comments Off

« Previous Entries