Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘Samochody używane’

Do wad przenosników tasmowych naleza

Posted in Uncategorized  by admin
January 26th, 2018

Do wad przenośników taśmowych należą. a) duże koszty inwestycyjne, b) możliwość stosowania tylko w spadku do 20 -7- 2r, c) stosunkowo mała trwałość taśmy gumowej i konieczność częstej jej wymiany, zwłaszcza przy przenoszeniu materiałów z ostrymi krawędziami. Przenośniki taśmowe dzieli się na następujące cztery typy: 1) Przenośniki stałe, przeznaczone do pracy na dużą odległość, z tego względu są stosowane w zakładach przemysłowych, np. w wytwórniach kruszyw drogowych. 2) przenośniki Przestawne, tj. składające się z poszczególnych przęseł łatwych do przestawienie i nie wymagających specjalnych fundamentów są one stosowane jako środki transportu wewnętrznego na dużych składach materiałów. 3) Przenośniki Przewoźne różnej długości, jako samodzielne mechanizmy umieszczone na podwoziu, są bardzo często stosowane na składach materiałów bądź przy przemieszczaniu materiałów w obrębie składu, bądź też do załadowywania silosów 4) przenośniki stanowiące wyposażenie maszyn i urządzeń drogowych [przypisy: Wypożyczalnia samochodów dostawczych, warszawa wypożyczalnia samochodów, Samochody używane ]

Comments Off

Posts Tagged ‘Samochody używane’

Do wad przenosników tasmowych naleza

Posted in Uncategorized  by admin
January 26th, 2018

W toku eksploatacji, a szczególnie w okresie docierania, konieczne jest dociąganie śrub głowicy.
Kolejność odkręcania i dokręcania śrub musi być ściśle zachowana, żeby nie dopuścić do zwichrowania powierzchni styku głowicy z blokiem silnika, z tym że odkręcanie i przykręcanie śrub głowicy powinno odbywać się stopniowo za pomocą klucza dynamometrycznego.
Samochody FIAT 850 wyposażone są w sprzęgło jednotarczowe suche, a tarcza sprzęgła jest wyłożona dwustronnie nitowaną okładziną cierną.
Docisk tarczy sprzęgła i pierścienia koła zamachowego zabezpiecza jedna centralna sprężyna płytkowa. Zastosowanie jej obniżyło w sposób wydatny liczbę części składowych sprzęgła i uprościło jego regulacje i obsługę,
Jedną z czynności obsługowych w odniesieniu do sprzęgła jest okresowe sprawdzenie ruchu jałowego łożyska oporowego, a tym samym i skoku jałowego pedału sprzęgła za pomocą zmiany długości cięgła. Sprawdzenie i regulację tego skoku przeprowadzać należy po każdych 5000 km przebiegu. Skok pedału sprzęgła powinien wynosić 35—40 mm, co odpowiada 2 mm luzu między łożyskiem oporowym sprzęgła a pierścieniem oporowym.
Zachowanie luzu na pedale sprzęgła jest bardzo istotne, ponieważ zapewnia pełny docisk wszystkich powierzchni pracujących sprzęgła.
Układ kierowniczy omawianych samochodów z uwagi na wysoce odpowiedzialne zadania, jakie ma do spełnienia w czasie jazdy, wymaga szczególnie pieczołowitej kontroli w okresie użytkowania.
Mechanizmy zwrotniczy i kierowniczy we wzajemnym funkcjonalnym powiązaniu, tworzą zespół elementów i części, które w toku użytkowania samochodu ulegają stopniowemu zużyciu. Układ kierowniczy w omawianych samochodach, gdy jest właściwie obsługiwany i doglądany, nie wykazuje zbyt poważnych odchyleń od normy nawet pod koniec przebiegu międzynaprawczego.
Przeguby drążków kierowniczych w omawianych modelach są szczelnie chronione przed kurzem i zanieczyszczeniami z zewnątrz. Są to elementy nierozbieralne i w razie zużycia podlegają wymianie na nowe. [przypisy: używane samochody, Samochody używane, używane samochody poleasingowe ]
Oba drążki poprzeczne mają cześć gwintowaną, przez pokręcanie której można je skracać lub wydłużać podczas regulacji zbieżności kół przednich.
Przeguby drążków kierowniczych nie wymagają smarowania przez cały okres eksploatac]i.

Comments Off

« Previous Entries