Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘samochody poleasingowe’

TRANSPORT SPECJALNY

Posted in Uncategorized  by admin
January 25th, 2018

TRANSPORT SPECJALNY. W chwili obecnej transport specjalny w naszym budownictwie drogowym nie ma wielkiego znaczenia. Należy jednak liczyć się z tym, iż w miarę rozwoju krajowego przemysłu budowy maszyn budowlanych i drogowych, transport za pomocą specjalnych środków transportowych będzie się coraz bardziej rozwijał. Do transportu specjalnego zalicza się: a) transport przenośnikami, b) transport podnośnikami, c) transport linowy, d) transport wodny, e) transport hydrauliczny, f) transport pneumatyczny. a. Transport przenośnikami W budownictwie drogowym przenośniki mają zastosowanie: a) w transporcie wewnętrznym na placach materiałowych b) jako ładowarki, c) jako wyposażenie maszyn i wytwórni drogowych, d) w transporcie wewnętrznym odkrywkowych kopalń materiałów drogowych. Spośród stosowanych przenośników w budownictwie drogowym są najczęściej stosowane: 1) przenośniki taśmowe, 2) przenośniki ślimakowe. Wyjątkowe zastosowanie mogą mieć przenośn iki wstrząsane, zgrzebłowe, stalowo-członowe oraz przenośniki zgarniające. Przenośniki taśmowe Transport przenośnikami taśmowymi w stosunku do innych przenośników jako środków transportu bliskiego wykazuje następujące zalety: 1) znaczną wydajność 2) mniejszą moc silników napędowych i mniejsze zużycie energii, 3) mały ciężar poruszających się części, wskutek czego można osiągnąć dużą długość jednego przenośnika, 4) mniejsze koszty eksploatacji, 5) wysoki stopień bezpieczeństwa, 6) możliwość transportu z wielu miejsc, 7) łatwość dostosowania przenośnika do każdego niemal terenu, 8) niehałaśliwość pracy, 9) łatwość obsługi. [przypisy: warszawa wypożyczalnia samochodów, samochody poleasingowe, wypożyczalnia samochodów Warszawa ]

Comments Off

Posts Tagged ‘samochody poleasingowe’

TRANSPORT SPECJALNY

Posted in Uncategorized  by admin
January 25th, 2018

W toku eksploatacji, a szczególnie w okresie docierania, konieczne jest dociąganie śrub głowicy.
Kolejność odkręcania i dokręcania śrub musi być ściśle zachowana, żeby nie dopuścić do zwichrowania powierzchni styku głowicy z blokiem silnika, z tym że odkręcanie i przykręcanie śrub głowicy powinno odbywać się stopniowo za pomocą klucza dynamometrycznego.
Samochody FIAT 850 wyposażone są w sprzęgło jednotarczowe suche, a tarcza sprzęgła jest wyłożona dwustronnie nitowaną okładziną cierną.
Docisk tarczy sprzęgła i pierścienia koła zamachowego zabezpiecza jedna centralna sprężyna płytkowa. Zastosowanie jej obniżyło w sposób wydatny liczbę części składowych sprzęgła i uprościło jego regulacje i obsługę,
Jedną z czynności obsługowych w odniesieniu do sprzęgła jest okresowe sprawdzenie ruchu jałowego łożyska oporowego, a tym samym i skoku jałowego pedału sprzęgła za pomocą zmiany długości cięgła. Sprawdzenie i regulację tego skoku przeprowadzać należy po każdych 5000 km przebiegu. Skok pedału sprzęgła powinien wynosić 35—40 mm, co odpowiada 2 mm luzu między łożyskiem oporowym sprzęgła a pierścieniem oporowym.
Zachowanie luzu na pedale sprzęgła jest bardzo istotne, ponieważ zapewnia pełny docisk wszystkich powierzchni pracujących sprzęgła.
Układ kierowniczy omawianych samochodów z uwagi na wysoce odpowiedzialne zadania, jakie ma do spełnienia w czasie jazdy, wymaga szczególnie pieczołowitej kontroli w okresie użytkowania.
Mechanizmy zwrotniczy i kierowniczy we wzajemnym funkcjonalnym powiązaniu, tworzą zespół elementów i części, które w toku użytkowania samochodu ulegają stopniowemu zużyciu. Układ kierowniczy w omawianych samochodach, gdy jest właściwie obsługiwany i doglądany, nie wykazuje zbyt poważnych odchyleń od normy nawet pod koniec przebiegu międzynaprawczego.
Przeguby drążków kierowniczych w omawianych modelach są szczelnie chronione przed kurzem i zanieczyszczeniami z zewnątrz. Są to elementy nierozbieralne i w razie zużycia podlegają wymianie na nowe. [przypisy: używane samochody, Samochody używane, używane samochody poleasingowe ]
Oba drążki poprzeczne mają cześć gwintowaną, przez pokręcanie której można je skracać lub wydłużać podczas regulacji zbieżności kół przednich.
Przeguby drążków kierowniczych nie wymagają smarowania przez cały okres eksploatac]i.

Comments Off

« Previous Entries