Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘samochody dostawcze’

Dla ochrony silników przed przeciazeniem przy rozruchu stosuje sie sprzegla elastyczne miedzy silnikiem i przekladnia redukcyjna

Posted in Uncategorized  by admin
January 30th, 2018

Dla ochrony silników przed przeciążeniem przy rozruchu stosuje się sprzęgła elastyczne między silnikiem i przekładnią redukcyjną. Na końcu przenośnika znajduje się kosz załadunkowy, mający dwie boczne ścianki i jedną tylną w położeniu ukośnym, co chroni przy ratowaniu od rozsypywania się materiału na boki, a równocześnie zapewnia całkowite zsuwanie się urobku na taśmę. Dolny otwór kosza jest węższy od taśmy i wynosi 60 do 70% jej szerokości. Zwężenie to ma na celu skierowanie materiału na środek taśmy i uniknięcie jednostronnego jej obciążenia. Przeładowywany z innych urządzeń transportowych (przenośników, silosów itp.) materiał skierowuje się do kosza załadunkowego za pomocą krótkiej rynny zasilającej o długości 1 -7- 3 m. Nachylenie rynny powinno być tak dobrane, aby szybkość przesuwającego się materiału na taśmę była w przybliżeniu równa szybkości posuwu taśmy, w przeciwnym, bowiem razie następuje zbyt duże tar cie materiału o taśmę, co powoduje jej szybkie zużycie. Wielkość dopływu materiału na taśmę przenośnika, niezależnie od zmiany szybkości posuwu, można regulować przez zmianę wielkości szczeliny w miejscu wlotu rynny. Wydajność przenośników o charakterze stałym, a więc w zakładach przemysłowych, np. w kamieniołomach, można znacznie podnieść przez wprowadzenie zasilaczy o wyższym poziomie technicznym niż rynny zasilające. Najczęściej są stosowane zasilacze taśmowe, wahadłowe i obrotowe o napędzie mechanicznym. [przypisy: samochody dostawcze, wypożyczalnia aut warszawa, samochody używane toyota ]

Comments Off

Posts Tagged ‘samochody dostawcze’

Dla ochrony silników przed przeciazeniem przy rozruchu stosuje sie sprzegla elastyczne miedzy silnikiem i przekladnia redukcyjna

Posted in Uncategorized  by admin
January 30th, 2018

Każdy przenośnik taśmowy składa się z następujących części. 1) taśmy, która równocześnie jest elementem niosącym i pociągowym, 2) ramy z krążnikami (wałkami) podtrzymującymi taśmę 3) urządzenia napędowego, 4) bębna zwrotnego, 5) bębna naprężającego tj. zapewniającego dostateczny docisk taśmy do poprzecznymi bębna napędowego, 6) urządzenia załadunkowego, 7) urządzenia wyładunkowego Zależnie od ustawienia krążników, taśma przenośników może mieć układ płaski, korytowy lub nieckowy. Przenośniki możemy również dzielić na przenośniki bez wysięgnicy i z wysięgnicą. Taśma przenośników jest najczęściej gumowa, a niekiedy stalowa lub siatkowa, pokryta gumą. Taśma składa się z rdzenia i powłoki. Rdzeń wykonany jest z kilku sklejonych warstw tkaniny bawełnianej. Grubość każdej wkładki wynosi od 1,5 do 3,5 mm, a ilość wkładek waha się od 2 do 9 – zależnie od szerokości taśmy. Szerokość taśmy zależna jest od wymagan ej wydajności i od rodzaju transportowanego materiału. Najczęściej są stosowane taśmy o szerokości od 300 do 1000 mm. Taśmę łączy się specjalnymi połączeniami zawiasowymi, spinkami z drutu stalowego bądź też zszywa się lub wulkanizuje. Wytrzymałość normalnego połączenia wynosi od 50 do 60 % wytrzymałości pełnego przekroju taśmy, a przy wulkanizacji – wzrasta do 75% i wyżej. [przypisy: samochody używane toyota, samochody dostawcze, wypożyczalnia samochodów Warszawa ]

Comments Off

« Previous Entries