Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘okucia do szkła’

Korbowody

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Korbowody niekiedy mogą ulec zgięciu lub skręceniu. W razie stwierdzenia takich usterek wskazana jest wymiana odkształconych korbowodów na nowe. Korbowody wykazujące jakiekolwiek pęknięcia lub obłamania należy bezwzględnie wymienił na nowe. Nieznacznie odkształcone korbowody ze stali węglowej można prostować na zimno — zgięte na prasie ręcznej lub hydraulicznej, a skręcone za pomocą specjalnego przyrządu dźwigniowego. Zużytą tulejkę w główce korbowodu wymienia sie na nową, którą po wciśnięciu rozwierca się lub wytacza się na odpowiedni wymiar, a następnie gładzi się (honuje). Śrub korbowodowych w ogóle nie naprawia się, lecz w razie stwierdzenia jakichkolwiek usterek wymienia się je na nowe. W ramach naprawy głównej wszystkie śruby korbowodowe bez weryfikacji wymienia sie na nowe. Wał korbowy. Eksploatacyjne zużycie walu korbowego polega na ubytku materiału z powierzchni czopów głównych i korbowych. Ponadto stwierdza się niekiedy zużycie otworu na łożysko wału sprzęgłowego, otworów na Śruby mocujące koło zamachowe lub gwintu na zaczep korby rozruchowej, Ponadto wal korbowy niekiedy wykazuje zgięcie, skręcenie lub miejscowe pęknięcia. [patrz też: osuszacze powietrza, hurtownia szkła, akcesoria samochodowe sklep ] Przed naprawa należy wykryć wszelkie ewentualne pęknięcia wału korbowego przez dokładne oględziny i w miarę możliwości przez badanie przy użyciu defektoskopu magnetycznego lub ultradźwiękowego. Po badaniu za pomocą defektoskopu magnetycznego wał korbowy trzeba odmagnesować. W razie wykrycia pęknieć, które nie dają się usunąć bez śladu, np. przez szlifowanie czopów, wał korbowy należy bez prób naprawy wymienić na nowy. W razie braku części zamiennych, pęknięty lub urwany wał korbowy można naprawić przez spawanie. Zabieg taki powinien wykonywać doświadczony specjalista dysponujący odpowiednim wyposażeniem. Spawany wał korbowy nie jest już pełnowartościowy i przy pierwszej okazji trzeba wymienić go na nowy. Zużycie czopów łożyskowych określa się przy użyciu mikrometru. [więcej w: podnośniki towarowe, skup samochodów, okucia do szkła ]

Comments Off

Posts Tagged ‘okucia do szkła’

Korbowody

Posted in Uncategorized  by admin
November 6th, 2016

Samochody VOLKSWAGEN 1200, 1300 i 1500, odznaczające się niekonwencjonalną budową, dzięki swej trwałości i niezawodności zyskały sobie ogromną rzeszę zwolenników na całym Świecie. Przebieg tych samochodów do naprawy głównej często przekracza 200 tys. km. Charakterystyczną cechą samochodów VW jest również to, że nie wymagają one docierania przez użytkowników. Podstawowym jednak warunkiem bezawaryjnej i wieloletniej pracy tych samochodów jest prawidłowa eksploatacja oraz właściwa i terminowa obsługa zgodna z zaleceniami wytwórni.
Silnik pracuje najbardziej prawidłowo w zakresie prędkości obrotowych zawartych między maksymalnym momentem obrotowym a maksymalną mocą. W tym zakresie silnik rozwija największą moc użyteczną, ma wysoką sprawność, najmniejsze obciążenie mechaniczne oraz zużycie poruszających się części i mechanizmów.
Jako najbardziej ekonomiczne wytwórnia zaleca następujące prędkości na poszczególnych biegach: [przypisy: gambit uszczelki, mechanik samochodowy, okucia do szkła ]
— na II biegu od 10 do 35 km/h, — na III biegu od 30 do 55 km/h, — na IV biegu od 50 do 95 km/h.
Aby zapobiec przeciążeniu silnika, należy jeździć samochodem na takim biegu, który zapewnia pracę silnika w zakresie odpowiednich prędkości obrotowych. Jeżeli więc warunki drogowe (np. wzniesienie, piasek, śnieg) powodują taki wzrost oporów jazdy, że prędkość obrotowa silnika maleje, należy niezwłocznie przełączyć wyższy bieg na niższy, co zapewni znów pracę silnika w zakresie zalecanych prędkości.
Samochody VW są dość ekonomiczne pod względem zużycia paliwa, zwłaszcza podczas jazdy poza miastem. Zużycie paliwa, jak w każdym samochodzie, zależy od wielu czynników. Jednym z najbardziej istotnych czynników jest prędkość jazdy. Im większa prędkość, tym większe zużycie paliwa. Ze względu na wzrastający gwałtownie opór powietrza uwidacznia się to szczególnie przy prędkości powyżej 100 km/h.
Podczas badań testowych samochodu VW 1300 przez AUTO MOTOR und SPORT uzyskano następujące wyniki:
— jazda na autostradzie z prędkością 105 km/h — 9,8 1/100 km
— jazda na autostradzie z prędkością 115 km/h — 11,1 1/100 km
— jazda na drogach III kl. z prędk. 60 km/h — 9,1 1/100 km
— jazda na drogach III kl. z prędk. 75 km/h — 10,4 1/100 km
— jazda na krótkich odcinkach 9,0+10,5 1/100 km
— średnie zużycie paliwa podczas testu 9,6 1/100 km

Comments Off

« Previous Entries