Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Jeżeli podczas jazdy zapali się czerwona lampka kontroli ładowania akumulatora, świadczy to, że pasek klinowy napędu prądnicy i dmuchawy jest zbyt luźny lub zerwany. Niedomaganie takie należy niezwłocznie usunąć, gdyż grozi ono nie tylko wyczerpaniem akumulatora, lecz również uszkodzeniem silnika wskutek braku chłodzenia. Dlatego też należy zawsze wozić ze sobą zapasowy pasek klinowy.
Zapalenie sie podczas jazdy zielonej lampki kontroli ciśnienia oleju świadczy o niedostatecznej ilości oleju lub o usterce w układzie smarowania. Natomiast normalnym zjawiskiem jest zapalanie się zielonej lampki podczas pracy mocno zagrzanego silnika na biegu jałowym. Po zwiększeniu prędkości obrotowej lampka powinna zgasnąć. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Silnik chłodzony powietrzem nagrzewa się znacznie szybciej niż silnik chłodzony cieczą. W związku z tym nawet w czasie silnych mrozów można rozpocząć jazdę nie później niż po 1 min od chwili uruchomienia silnika. Jeżeli silnik pracuje niezbyt regularnie, należy w celu szybszego nagrzania go jechać początkowo na II biegu.
Gaźniki samochodów VW wyposażone są w automatyczne urządzenie wzbogacające mieszankę (ssanie). Skład mieszanki reguluje sprężyna bimetalowa zależnie od temperatury silnika. Co pewien czas należy sprawdzać, czy sprężyna działa prawidłowo i całkowicie cofa dźwignię przepustnicy. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Samochody VOLKSWAGEN 1200, 1300 i 1500, odznaczające się niekonwencjonalną budową, dzięki swej trwałości i niezawodności zyskały sobie ogromną rzeszę zwolenników na całym Świecie. Przebieg tych samochodów do naprawy głównej często przekracza 200 tys. km. Charakterystyczną cechą samochodów VW jest również to, że nie wymagają one docierania przez użytkowników. Podstawowym jednak warunkiem bezawaryjnej i wieloletniej pracy tych samochodów jest prawidłowa eksploatacja oraz właściwa i terminowa obsługa zgodna z zaleceniami wytwórni.
Silnik pracuje najbardziej prawidłowo w zakresie prędkości obrotowych zawartych między maksymalnym momentem obrotowym a maksymalną mocą. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Skrzynka biegów i przekładnia główna wraz z mechanizmem różnicowym znajdują się we wspólnej obudowie. Mają jeden wspólny otwór wlewowy i dwa oddzielne otwory do spuszczania zużytego oleju.
W otwór wlewowy, a jednocześnie kontrolny, wkręcony jest korek, który należy odkręcić kluczem fajkowym trzpieniowym sześciokątnym 17 mm. Przez otwór ten wlewa się 2,5 1 oleju hipoidalnego o lepkości SAE 90 (zamiennikiem jest olej krajowy Hipol 15). W razie eksploatacji samochodu w zimie, gdy temperatura spada poniżej —25 o c, wytwórnia zaleca olej hipoidalny 0 lepkości SAE 80 (zamiennikiem jest olej krajowy Hipol 10). Olej w skrzynce biegów i przekładni głównej należy wymieniać co 50 000 km. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Własności myjące oleju typu HD powodują szybką zmianę jego barwy (ciemnienie). Jest to objaw normalny nawet w nowym i najbardziej prawidłowo pracującym silniku
Wytwórnia zaleca wymianę oleju w silniku co 5000 km. Jednak podczas eksploatacji zimowej olej „starzeje się”, tzn. traci swe własności smarne znacznie szybciej niż w okresie letnim. Wtryski— wanie paliwa i włączanie urządzenia wzbogacającego mieszankę powoduje rozrzedzanie oleju paliwem, które nie zdąży odparować w zimnym silniku. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Bez podgrzewania można spawać kadłub elektrycznie, przy użyciu elektrod bimetalowych (miedż-stal) lub elektrod z monelu. Zamiast spawania acetylenowo-tlenowego lub elektrycznego do naprawy kadłubów stosuje się lutowanie twarde (lutospawanie) za pomocą prętów brazytowych, przy czym otrzymuje się spoinę dobrze obrabialną. Inny sposób naprawy pęknięć koszulki wodnej kadłuba polega na spawaniu elektrycznym przerywanym i nastepnie metalizacji cynkiem. Pęknięcia kadłuba w miejscach nie przenoszących naprężeń rozrywających mogą być naprawiane przez metalizację natryskową cynkiem. Pękniecie kadłuba można również naprawić metodą elektrolityczną przez nałożenie na szczelinie powłoki miedzi lub niklu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Omnibus – autobus międzymiastowy, duży autobus o drzwiach jednoczęściowych, osadzonych na zawiasach, wygodne siedzenia; w stosunkowo wąskich przejściach między siedzeniami znajdują się przeważnie dodatkowe siedzenia odchylane (straponteny), — autobus członowy, pojazd z dwóch członów połączonych ze sobą przegubowo miechem; przystosowany do przewozu 100 lub więcej osób, autokar autobus turystyczny, o nadwoziu zamkniętym lub otwartym; bardzo wygodne siedzenia ; boczne części dachu oszklone lub wykonane z przezroczystych mas plastycznych w celu polepszenia widoczności z wnętrza nadwozia, mikrobus autobus dowozowy, mały autobus o liczbie miejsc siedzących 8 do 20, służący do przewożenia pasażerów na niewielkie odległości (np. do pracy, z lotniska do miasta itp.). Nadwozia typowych samochodów ciężarowych podzielić można ogólnie na dwie odmiany: zamknięte (furgony) i otwarte (skrzyniowe). Ze względu na wykonanie rozróżnia się zwykle: nadwozie dwuczłonowe, skrzyniowe; kabina kierowcy i skrzynia ładunkowa niezależnie osadzonymi na ramie; skrzynia drewniana lub metalowa ze ścianami zawieszonymi na zawiasach może być wykonana jako niska. Nadwozie ciężarowe dwuczłonowe, skrzynia zamknięta bocznych około 600 mm) lub jako wysoka, albo jako skrzynia ze ścianami szczebelkowymi, zdejmowanymi, do przewożenia ładunków przestrzennych, nadwozie dwuczłonowe, furgonowe; kabina kierowcy i zamknieta skrzynia ładunkowa są oddzielnymi zespołami, niezależnie osadzonymi na ramie, drzwi w tylnej ścianie, rzadziej w bocznych, [podobne: Wynajem autokarów, firma zbrojarska, pasy napędowe ] furgon, jednolite nadwozie metalowe, w którym kabina kierowcy stanowi całość konstrukcyjną z zamkniętym pomieszczeniem do przewożenia ładunków, nie. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Najbardziej celowa jest metoda weryfikacji części według zespołów. W praktyce stosuje sie najczęściej mieszaną metodę weryfikacji. Części duże, jak: ramy, nadwozia, kadłuby, obudowy mostów napędowych nie przechodzą przez stanowiska weryfikacyjne, lecz weryfikuje się je na stanowiskach naprawczych. Chłodnice, zbiorniki paliwa lub powietrza, osprzęt elektryczny, gaźniki itp. weryfikuje się również na stanowiskach naprawczych. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘mitsubishi canter opinie’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
January 17th, 2019

Naprawa gładzi cylindrów polega zwykle na rozwierceniu otworu cylindra lub tulei cylindra na odpowiedni wymiar naprawczy, dostosowany do wymiaru naprawczego tłoka i nadaniu jej wymaganej gładkości. Jeżeli zużycie jest niewielkie (do 0,2 mm) gładź cylindrów naprawia się tylko przez gładzenie (tzw. honowanie) za pomocą specjalnych głowic do gładzenia. W razie rozległego zużycia gładź cylindra odtwarza się przez wytaczanie otworu i gładzenie (honowanie) lub przeszlifowanie (np. na szlifierce planetarnej), jeżeli twardość powierzchniowa gładzi Cylindry oraz mokre tuleje cylindrów można wytaczać lub szlifować kilkakrotnie. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries