Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘koparki’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
December 11th, 2018

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa umożliwia wyznaczanie ciśnienia tłoczenia, podciśnienia ssania oraz wydajności pompy bez zdejmowania jej z silnika. Urządzenie takie jest to zbiorniczek z manometrem oraz manowakuometrem, wyposażone w komplet łączników i przewodów. Podczas pomiarów kontrolowana pompa napędzana jest przez silnik samochodu pracujący na biegu jałowym i zasilany paliwem zawartym w komorze pływakowej gaźnika. Przyrząd do sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika bez zdejmowania go z silnika jest to specjalnie skalowana rurka wskaźnikowa z przewodem i łącznikami, którą łączy się z komorą pływakową gaźnika. Przyrząd tworzy z gaźnikiem naczynie połączone umożliwiając pomiar poziomu paliwa. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘koparki’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
December 11th, 2018

Przyrząd do wykrywania braku wyrównoważenia kół jest to najczęściej elektryczny silnik ustawiony na specjalnym wózku i wyposażony w koło napędowe. Po uniesieniu przodu samochodu, tak aby badane kolo jezdne mogło swobodnie wirować w powietrzu, dostawia sie do niego przyrząd i włącza napęd nadając badanemu kołu prędkość obrotową odpowiadającą szybkości jazdy około 100 km/godz. W razie nawet drobnego braku wyrównoważenia kontrolowane kolo wywołuje wówczas wyraźne drgania samochodu. Przyrząd taki nadaje się jedynie do sprawdzania wyrównoważenia kół obracających sie swobodnie (nienapędzanych). Wyrównoważarka kół jezdnych. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘koparki’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
December 11th, 2018

W celu wyznaczenia zużycia mierzy się średnicę czopa w kierunku podłużnym w dwóch punktach odległych 7 – 10 mm 0d końców czopa, w dwóch prostopadłych do siebie płaszczyznach. Na podstawie pomiarów ustala się wymiary naprawcze czopów głównych i korbowych. Prostolinijność walu korbowego sprawdza się przez pomiar mimośrodowości („bicia”) środkowego czopa głównego wału osadzonego w kłach lub podpartego na dwóch pryzmach. W razie stwierdzenia mimośrodowości powyżej 0,05 mm, której na ogół nic można usunąć przez szlifowanie czopów głównych na wymiar naprawczy, wał korbowy prostuje się na zimno na prasie Śrubowej lub hydraulicznej.
Czopy łożyskowe wału korbowego szlifuje sie na wymiar naprawczy na specjalnej szlifierce zaopatrzonej w uchwyty do mocowania i centrowania wału. Uchwyty te pozwalają na mocowanie szlifowanego wału w taki sposób, że osie czopów korbowych znajdują się dokładnie w osi obrotu wrzeciona. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘koparki’

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
December 11th, 2018

Korbowody niekiedy mogą ulec zgięciu lub skręceniu. W razie stwierdzenia takich usterek wskazana jest wymiana odkształconych korbowodów na nowe. Korbowody wykazujące jakiekolwiek pęknięcia lub obłamania należy bezwzględnie wymienił na nowe. Nieznacznie odkształcone korbowody ze stali węglowej można prostować na zimno — zgięte na prasie ręcznej lub hydraulicznej, a skręcone za pomocą specjalnego przyrządu dźwigniowego. Zużytą tulejkę w główce korbowodu wymienia sie na nową, którą po wciśnięciu rozwierca się lub wytacza się na odpowiedni wymiar, a następnie gładzi się (honuje). Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries Next Entries »