Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘koparki’

Naprawa układu korbowego

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Naprawa układu korbowego ma na celu przywrócenie prawidłowego stanu technicznego wszystkich elementów uczestniczących bezpośrednio lub pośrednio w zamianie posuwisto-zwrotnych ruchów tłoków w cylindrach na ruch obrotowy kola zamachowego (i odwrotnie). Tłoki. W ramach naprawy głównej silnika tłoki z reguły wymienia sie na nowe. Naprawy tłoków polegającej na przetoczeniu na tokarce rowków pierścieni na wymiary naprawcze należy unikat.
Zużycie płaszcza określa sie przez wyznaczę otwory w piastach tłoka można rozwiercić na wymiar naprawczy i zastosować nadmiarowy sworzeń tlokowy o zwiększonej średnicy. Po rozwierceniu gładź piast tłoka dogładza się (honuje) następnie sprawdza się prostopadłość osi otworów w piastach tłoka do osi tłoka. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘koparki’

Naprawa układu korbowego

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Pęknięcia lub porowatości w otworach na gruby mocujące głowice do kadłuba naprawia sie przez tulejowanie. Zużyte lub uszkodzone otwory gwintowane naprawia się przez tulejowanie lub przegwintowanie na zwiększone średnice. Inne uszkodzenia głowicy naprawia sie w taki sam sposób jak podobne uszkodzenia kadłuba. Zwichrowanie płaszczyzny przylegania głowicy do kadłuba wykrywa sie i usuwa podobnie jak w przypadku kadłuba. Dopuszczalne zwichrowanie płaszczyzny przylegania głowicy do kadłuba wynosi mm. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘koparki’

Naprawa układu korbowego

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Zależnie od rodzaju łożysk i od sposobu naprawy czopów wałów rozrządu przywraca się luzy nominalne przez: — rozwiercanie — jeżeli wal rozrzadu jest ułożyskowany bezpośrednio w kadłubie silnika, a jego czopy sa naprawiane przez chromowanie lub metalizowanie; otwory łożyskowe rozwierca się odpowiednio do wymiarów naprawczych czopów wału, tulejowanie — jeżeli czopy walu rozrządu są naprawiane przez szlifowanie na wymiary naprawcze, wówczas otwory łożyskowe roztacza się na odpowiednio duży wymiar i wciska się w nie tuleje brązowe, które następnie rozwierca sie stosownie do wymiarów naprawczych czopów walu, wymiana tulei łożyskowych — jeżeli wał rozrządu jest ułożyskowany w tulejach brązowych lub wylanych białym metalem, zużyte tuleje usuwa się i na ich miejsce wciska się nowe; otwory w nowych tulejach łożyskowych roztacza się odpowiednio do wymiarów naprawczych czopów walu, naprawianych z reguły przez szlifowanie. Aby zapewnić współosiowość ułożyskowania wału rozrządu, otwory łożyskowe roztacza się lub rozwierca jednocześnie (kilkoma nożami) łub nie zmieniając ustalenia wrzeciona wytaczarki względem kadłuba. [hasła pokrewne: szyny prądowe, auto szyby, pranie tapicerki ] Naprawa głowicy cylindrów. Głowica cylindrów podlega podobnym uszkodzeniom i postaciom zużyciaa jak kadłub silnika np. pęknięcia koszulki wodnej, pęknięcia Scianki komory spalania, zwichrowania lub porysowania płaszczyzny przylegania do kadłuba, uszkodzenie lub zużycie gwintów w otworach, zużycie gniazd zaworów, zużycie otworów prowadnic zaworów i prowadnic zaworów. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘koparki’

Naprawa układu korbowego

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Przyrząd do pomiaru przepustowości dysz umożliwia wyznaczanie wydajności (przepustowości) dysz paliwa i powietrza pod znormalizowanym ciśnieniem 1 m słupa wody w temperaturze + 20 oc. Przyrząd do pomiarów bezwzględnych służy do bezpośredniego mierzenia ilości cieczy (wody) przepuszczanej przez dyszę w określonym czasie. Natomiast przyrząd do pomiarów względnych umożliwia określenie przepustowości badanej dyszy przez porównanie z wzorcową dyszą przyrządu. Przyrząd do kontroli szczelności zaworka iglicowego komory pływakowej gaźnika działa z wykorzystywaniem podciśnienia lub nadciśnienia. Przyrząd podciśnieniowy umożliwia wytwarzanie pod badanym zamkniętym zaworkiem określonego podciśnienia — np. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries