Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘inhibitor korozji’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
June 15th, 2018

Jeżeli podczas jazdy zapali się czerwona lampka kontroli ładowania akumulatora, świadczy to, że pasek klinowy napędu prądnicy i dmuchawy jest zbyt luźny lub zerwany. Niedomaganie takie należy niezwłocznie usunąć, gdyż grozi ono nie tylko wyczerpaniem akumulatora, lecz również uszkodzeniem silnika wskutek braku chłodzenia. Dlatego też należy zawsze wozić ze sobą zapasowy pasek klinowy.
Zapalenie sie podczas jazdy zielonej lampki kontroli ciśnienia oleju świadczy o niedostatecznej ilości oleju lub o usterce w układzie smarowania. Natomiast normalnym zjawiskiem jest zapalanie się zielonej lampki podczas pracy mocno zagrzanego silnika na biegu jałowym. Po zwiększeniu prędkości obrotowej lampka powinna zgasnąć. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘inhibitor korozji’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
June 15th, 2018

Silnik chłodzony powietrzem nagrzewa się znacznie szybciej niż silnik chłodzony cieczą. W związku z tym nawet w czasie silnych mrozów można rozpocząć jazdę nie później niż po 1 min od chwili uruchomienia silnika. Jeżeli silnik pracuje niezbyt regularnie, należy w celu szybszego nagrzania go jechać początkowo na II biegu.
Gaźniki samochodów VW wyposażone są w automatyczne urządzenie wzbogacające mieszankę (ssanie). Skład mieszanki reguluje sprężyna bimetalowa zależnie od temperatury silnika. Co pewien czas należy sprawdzać, czy sprężyna działa prawidłowo i całkowicie cofa dźwignię przepustnicy. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘inhibitor korozji’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
June 15th, 2018

Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘inhibitor korozji’

Smarowanie silnika

Posted in Uncategorized  by admin
June 15th, 2018

Samochody VOLKSWAGEN 1200, 1300 i 1500, odznaczające się niekonwencjonalną budową, dzięki swej trwałości i niezawodności zyskały sobie ogromną rzeszę zwolenników na całym Świecie. Przebieg tych samochodów do naprawy głównej często przekracza 200 tys. km. Charakterystyczną cechą samochodów VW jest również to, że nie wymagają one docierania przez użytkowników. Podstawowym jednak warunkiem bezawaryjnej i wieloletniej pracy tych samochodów jest prawidłowa eksploatacja oraz właściwa i terminowa obsługa zgodna z zaleceniami wytwórni.
Silnik pracuje najbardziej prawidłowo w zakresie prędkości obrotowych zawartych między maksymalnym momentem obrotowym a maksymalną mocą. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries