Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Posts Tagged ‘auta używane warszawa’

Zaleznie od warunków pracy, przenosniki moga byc uzyte pojedynczo badz tez zestawiane w szereg pod dowolnym katem w planie

Posted in Uncategorized  by admin
January 27th, 2018

Zależnie od warunków pracy, przenośniki mogą być użyte pojedynczo bądź też zestawiane w szereg pod dowolnym kątem w planie. Materiał ładuje się na przenośniki przeważnie ręcznie w dowolnym miejscu ciągu czasami z samochodów wywrotek, a wyjątkowo za pomocą silosów. Wyładowywanie przenośnika, a jednocześnie ładowanie do podstawionych środków transportowych bądź silosów odbywa się albo samoczynnie na przegięciu taśmy przenośnika na jednym z bębnów, albo w dowolnym miejscu za pomocą specjalnych urządzeń zgarniających. Przenośniki pracują w poziomie lub w spadku, przy czym kąt nachylenia taśmy do poziomu nie może być większy niż kąt tarcia pomiędzy transportowanym materiałem a taśmą gumową. Praktycznie kąt ten wynosi: 1) dla żużlu, żwiru 22 – 25° 2) dla piasku 24° 3) dla grysów kamiennych 20 -22° 4) dla cementu, wypełniacza 20° 5) dla masy betonowej 24 – 27° Z powyższego wynika, że powyżej tych kątów nie należy przeno nika nachylać, aby nie powodować ześlizgiwania się materiału po taśmie. W celu zwiększenie kąta nachylenia przenośnika wprowadza się obecnie naklejone na taśmie w odstępach około 0,5 m gumowe grzebienie poprzeczne, zastosowanie takich grzebieni umożliwia powiększanie nachylenia przenośnika, jednak nie wyżej kąta naturalnego stoku materiałów, który wynosi: a) dla piasku suchego, żwiru i pospółki 35° b) dla piasku wilgotnego, tłucznia, grysu 40° c) dla cementu 40° [patrz też: samochody dostawcze, Wypożyczalnia samochodów Gdańsk, auta używane warszawa ]

Comments Off

Posts Tagged ‘auta używane warszawa’

Zaleznie od warunków pracy, przenosniki moga byc uzyte pojedynczo badz tez zestawiane w szereg pod dowolnym katem w planie

Posted in Uncategorized  by admin
January 27th, 2018

Przyczepy niskopodwoziowe. Do przewozu na większe odległości ciężkich i średnich maszyn drogowych, ciężkich niepodzielnych ładunków oraz prefabrykatów stosuje się ciężkie przyczepy niskopodwoziowe (tzw. trajlery). Nośność takich przyczep dochodzi do 120 T stosowane w budownictwie drogowym przyczepy mają nośność do 40 T. W celu zmniejszenia nacisku jednostkowego na nawierzchnię drogową przyczepy te wyposażone są w większą ilość kół, dochodzącą nawet do 40 sztuk. Podstawowym warunkiem konstrukcyjnym przyczepy jest umieszczenie jej środka ciężkości jak najniżej ze względu na stateczność przyczepy w czasie jazdy i łatwość załadowania. Na przedniej części przyczepy zwykle zamocowana jest ręczna wciągarka do ładowania, a w tylnej części znajdują się zawiasowo połączone wjazdy na platformę, które w czasie przejazdu podnosi się albo odpina. Tylne koła przyczepy mają niezależne zawieszone dzięki czemu przyczepa dobrze znosi nieró wność drogi. Przyczepa wyposażona jest w hamulce pneumatyczne lub hydrauliczne sprzężone z ciągnikiem. Wśród przyczep niskopodwoziowych do przewozu ciężkich ładunków można wyróżnić trzy zasadnicze typy: a) pojedynczą przyczepę niskopodwoziową, najdogodniejszą w użyciu i najpowszechniej stosowną, b) dwuczłonową przyczepę krótko sprzężoną, której człony można rozsuwać, a tym samym dostosować do długości ładunku c) naczepę nisko podwoziową, której niedogodność polega na konieczności użycia do przewozu ciągników tej samej marki co i przyczepa [hasła pokrewne: warsztat samochodowy szczecin, auta używane warszawa, wynajem samochodów warszawa ]

Comments Off

« Previous Entries