Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Nalezy przypuszczac, ze po osiagnieciu pewnej wielkosci obciazenia jednostkowego wilgoc zostaje wycisnieta z gruntu pod opona, wskutek czego przyczepnosc wzrasta

Posted in Uncategorized  by admin
September 7th, 2018

Należy przypuszczać, że po osiągnięciu pewnej wielkości obciążenia jednostkowego wilgoć zostaje wyciśnięta z gruntu pod oponą, wskutek czego przyczepność wzrasta. Jednocześnie grunt pod kołem zostaje zagęszczony i wykazuje większą odporność na działanie sił stycznych. Wielkość współczynnika przyczepności pomiędzy oponą samochodu a nawierzchnią drogi zależy od dużej ilości czynników, których zbadanie jest bardzo trudne. Samochody o bliźniaczych kołach napędowych lepiej trzymają się drogi gruntowej powodem tego jest mniej sza skłonność tych kół do poślizgu. Analiza zależności powierzchni dotyku opony, powstałej wskutek obciążenia pionowego koła od tego obciążenia, wykazuje, że dla danego typu opon powierzchnie dotyku wzrastają bardziej powoli niż obciążenie pionowe. W związku z tym przy zwiększaniu obciążenia koła nacisk jednostkowy na nawierzchnię drogową również się zwiększa. Jeżeli zatem określony ciężar pr zypadający na jedno koło rozłoży się na dwa koła, powstanie zmniejszenie nacisku jednostkowego na nawierzchnię. [patrz też: wymiana sprzęgła cennik, sabat lublin opony, karlik otomoto ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: karlik otomoto sabat lublin opony wymiana sprzęgła cennik