Obsługa hamulców

Wyjęcie przednich amortyzatorów nie przedstawia większych trudności i może to wykonać każdy właściciel pojazdu. W celu wyjęcia przedniego amortyzatora należy samochód ustawić nad kanałem lub na podnośniku, mocno skręcić lub zdjąć koło, a następnie trzymając jedną ręką za obudowę, drugą ręką przy użyciu klucza płaskiego 14 mm odkręcić u góry przeciwnakrętkę i nakrętkę. Dalszą czynnością jest odkręcenie tym samy...

Tulejowanie

Pęknięcia lub porowatości w otworach na gruby mocujące głowice do kadłuba naprawia sie przez tulejowanie. Zużyte lub uszkodzone otwory gwintowane naprawia się przez tulejowanie lub przegwintowanie na zwiększone średnice. Inne uszkodzenia głowicy naprawia sie w taki sam sposób jak podobne uszkodzenia kadłuba. Zwichrowanie płaszczyzny przylegania głowicy do kadłuba wykrywa sie i usuwa podobnie jak w przypadku kadłuba. Dopuszczalne zwich...

Dzialanie zasilacza tasmowego jest podobne do dzialania przenosnika tasmowego

Działanie zasilacza taśmowego jest podobne do działania przenośnika taśmowego. Zasilacze tego typu są stosowane do równomiernego zasilania taśmy przenośnika materiałami sypkimi o średnicy ziarn do 150 mm, Wydajność ich jest bardzo duża i dochodzi do 300 ms/godz, a długość ich wynosi od 1,0 do 5,0 m. Zasilacz wahadłowy składa się z leja zasilającego i rynny, której dnem jest ruchomy wózek, połączony z mimośrodem, wskutek cze...

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

WLASCIWOSCI FIZYCZNE STALI STOSOWANYCH DO ZBROJENIA ELEMENTÓW

Zbieżność kół przednich jest to różnica między odległościami obrzeży obręczy w tylnej i przedniej części tarcz kół, mierzona na wysokości osi obrotu kół. Odległość ta powinna wynosić 0+3 mm na jedno koło. Podczas pomiaru samochód powinien być nieobciążony, ustawiony na płaszczyźnie poziomej, z kołami ustawionymi do jazdy na wprost. Po podniesieniu przedniej części samochodu skalę przyrządu ustawia się na „0”. Po...

Najnowsze zdjęcia w galerii rally-cars:

212#alphabet otomoto , #antom otomoto , #archiwum otomoto , #arval otomoto , #athlon otomoto , #audi centrum wrocław otomoto , #audi otomoto , #audi warszawa otomoto , #audi wrocław otomoto , #auto fus otomoto ,