REGULACJA KĄTÓW ZAWIESZENIA KÓŁ

W tylnym zawieszeniu sprawdza się bez obciążenia: — zbieżność, która powinna wynosić 2,5 mm (lub 4 mm przy obciążeniu 2 osobami), — kąt pochylenia koła +2 0 (lub przy obciążeniu 2 osobami 30). W tym celu należy odbezpieczyć nakrętki, poluzować je i pokręcając środkową częścią drążka, skrócić go lub wydłużyć. Po przeprowadzonej regulacji należy silnie dokręcić nakrętki i zabezpieczyć je przez zawinięcie podkładki. Przy wymianie łożysk tocznych...

OBSŁUGA GAŹNIKA

Obsługa gaźnika polega na regulacji biegu jałowego silnika, kontroli i regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej oraz na okresowym czyszczeniu. Wytwórnia nie podaje w tym zakresie szczegółowych terminów lub zaleceń. Jeżeli więc działanie gaźnika nie wykazuje żadnych odchyleń od normalnej pracy, to nie należy go rozbierać. Praktyka wykazuje, że przy odpowiednio oczyszczonym paliwie można uzyskać przebieg samochodu do 30 000 km nie czyszcząc gaźnika. Łatwiejsze i ba...

SMAROWANIE SILNIKA

W okresie docierania samochodu należy codziennie lub po przebiegu 100+200 km sprawdzić stan wszystkich dostępnych Śrub i nakrętek. Ponadto należy pamiętać, że samochodem, a zwłaszcza niedotartym, nie wolno ruszać z miejsca dopóki silnik nie nagrzeje się odpowiednio, co zwykle w zimie trwa około 2 min. Należy pamiętać, że olej rozgrzewa się wolniej niż woda. Aby uzyskać odpowiednie smarowanie, olej musi dokładnie przylegać do powierzchni współpracujących części. W...

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

Randomizowany proces Tenecteplase versus Alteplase dla ostrego udaru niedokrwiennego AD 4

Dla ochrony silników przed przeciążeniem przy rozruchu stosuje się sprzęgła elastyczne między silnikiem i przekładnią redukcyjną. Na końcu przenośnika znajduje się kosz załadunkowy, mający dwie boczne ścianki i jedną tylną w położeniu ukośnym, co chroni przy ratowaniu od rozsypywania się materiału na boki, a równocześnie zapewnia całkowite zsuwanie się urobku na taśmę. Dolny otwór kosza jest węższy od taśmy i wynosi 60 do 70% jej szerokości. Zwężenie to...

Najnowsze zdjęcia w galerii rally-cars:

243#plichta otomoto , #auto express imielin , #opel rokicki dąbrowa górnicza , #nordglass zielona góra , #kontrolki opel astra , #mitsubishi canter opinie , #legalizacja butli lpg poznań , #depollution system faulty citroen , #krac otomoto , #impol otomoto ,