skoda z himalajów

Silniki typ II

Silniki typ II mają wał rozrządu umieszczony w kadłubie silnika. Koło zębate wału rozrządu połączone jest łańcuchem z kołem zębatym wału rozrządu. Dźwignia zaworu ma budowę podobną jak w pozostałych modelach silników i luzy zaworów reguluje się w ten sam sposób, jak to poprzednio opisano. Zawory w silnikach (Kadett i Rekord) nie mają dodatkowych prowadnic. Zawór przesuwa się bezpośrednio w otworze głowicy silnika. Wynika z tego praktyczny wniosek: po dłuższym przebiegu samochodu, kiedy zużyją się zawory, istnieją dwa sposoby naprawy. Jeżeli warsztat naprawczy dysponuje odpowiedn...

Więcej »

CZYSZCZENIE I REGULACJA GAŹNIKA

Zużyty olej wymienia się w zasadzie co 7500 km, jeśli samochód jest eksploatowany w normalnych warunkach. Zaleca się wymianę oleju przed nastaniem zimy, a szczególnie po zimie, jeżeli nawet samochód nie przejechał 7500 km. Olej należy spuszczać natychmiast po powrocie z dłuższej jazdy, gdy silnik jest dobrze nagrzany. Korek spustu, znajdujący się w dolnej części silnika, odkręca się kluczem sześciokątnym wewnętrznym. Gdy olej wycieknie, należy odkręcić również pokrywę i przemyć sitko w benzynie. Wraz z wymianą oleju wymienia się jednocześnie wkład filtru oleju na nowy. Korpus filtru ole...

Więcej »

Regulacja luzu zaworów i obsługa układu rozrządu

Zużyty olej spuszczamy natychmiast po dłuższej jeździe (a więc z silnika nagrzanego) po odkręceniu korka spustowego znajdującego się w dolnej części miski olejowej. Aby wymienić wkład filtrujący olej należy: — odkręcić puszkę filtru N, wyjąć zużyty i włożyć nowy wkład, — nasmarować uszczelkę pokrywy olejem silnikowym i przykręcić pokrywę do kadłuba. Regulację luzu zaworów silnika samochodu FIAT 124 może wykonać każdy bardziej doświadczony kierowca. Fabryka przewiduje wykonywanie tej czynności co 10 000 km przebiegu samochodu. Sygnałem, że niezbędna jest regula...

Więcej »

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

Odpoczynek w bieliźnie

Zależnie od rodzaju łożysk i od sposobu naprawy czopów wałów rozrządu przywraca się luzy nominalne przez: — rozwiercanie — jeżeli wal rozrzadu jest ułożyskowany bezpośrednio w kadłubie silnika, a jego czopy sa naprawiane przez chromowanie lub metalizowanie; otwory łożyskowe rozwierca się odpowiednio do wymiarów naprawczych czopów wału, tulejowanie — jeżeli czopy walu rozrządu są naprawiane przez szlifowanie na wymiary naprawcze, wówczas otwory łożyskowe roztacza się na odpowiednio duży wymiar i wciska się w nie tuleje brązowe, które następnie rozwierca sie stosownie do wymiarów naprawczyc...

Więcej »
http://www.terazbudujemy.edu.pl 751# , #prędkości dozwolone , #kalkulator opon v10 , #clk mercedes benz , #gruba deska krzyżówka , #volkswagen piła , #auta do 7 tysiecy , #hybryda olx , #rejestracja ppl , #gran turismo 4 porsche ,