OBSŁUGA KÓŁ

Jedną z ważniejszych czynności obsługowych przy przednim zawieszeniu jest okresowe sprawdzanie luzów w łożyskach piasty przedniego koła. Każde koło ma po 2 łożyska wałeczkowe, oporowe. Łożyska te muszą mieć odpowiednio dobrany luz osiowy, który reguluje się i mierzy po całkowitym złożeniu piasty i nałożeniu elementów układu hamulcowego oraz bębna hamulcowego. Łożyska te są ściągane za pomocą jednej centralnej nakrętki wkręcanej na część gwintowaną czopa zwrotnicy. Luz osiowy łożysk należy sprawdzać za pomo...

Smarowanie piast kół tylnych

Ze względu na to, że przekładnia hipoidalna musi być smarowana wyłącznie odpowiednim do tego celu gatunkiem oleju, w przypadku braku oleju hipoidalnego — lepiej jest przejechać kilkaset kilometrów ponad normę, niż wlać niewłaściwy olej. W przypadku wycieku oleju, można go uzupełnić jedynie tym samym gatunkiem oleju, jaki został wlany. Płukanie obudowy skrzynki biegów i przekładni głównej nie jest zalecane przez wytwórnię. Smarowanie piast kół tylnych przeprowadza się, zgodnie z zaleceniem wytwórni, co 50 000 km przebi...

Silniki typ II

Silniki typ II mają wał rozrządu umieszczony w kadłubie silnika. Koło zębate wału rozrządu połączone jest łańcuchem z kołem zębatym wału rozrządu. Dźwignia zaworu ma budowę podobną jak w pozostałych modelach silników i luzy zaworów reguluje się w ten sam sposób, jak to poprzednio opisano. Zawory w silnikach (Kadett i Rekord) nie mają dodatkowych prowadnic. Zawór przesuwa się bezpośrednio w otworze głowicy silnika. Wynika z tego praktyczny wniosek: po dłuższym przebiegu samochodu, kiedy zużyją się zawory, istnieją ...

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

Meble kuchenne jakie powinny mieć cechy

Skrzynka biegów i przekładnia główna wraz z mechanizmem różnicowym znajdują się we wspólnej obudowie. Mają jeden wspólny otwór wlewowy i dwa oddzielne otwory do spuszczania zużytego oleju. W otwór wlewowy, a jednocześnie kontrolny, wkręcony jest korek, który należy odkręcić kluczem fajkowym trzpieniowym sześciokątnym 17 mm. Przez otwór ten wlewa się 2,5 1 oleju hipoidalnego o lepkości SAE 90 (zamiennikiem jest olej krajowy Hipol 15). W razie eksploatacji samochodu w zimie, gdy temperatura spada poniżej —25 o c, wytwórni...

Najnowsze zdjęcia w galerii rally-cars:

212#antom otomoto , #archiwum otomoto , #arval otomoto , #athlon otomoto , #audi centrum wrocław otomoto , #audi otomoto , #audi warszawa otomoto , #audi wrocław otomoto , #auto fus otomoto , #auto gazda otomoto ,