autosar toruń

REGULACJA KĄTÓW ZAWIESZENIA KÓŁ

W tylnym zawieszeniu sprawdza się bez obciążenia: — zbieżność, która powinna wynosić 2,5 mm (lub 4 mm przy obciążeniu 2 osobami), — kąt pochylenia koła +2 0 (lub przy obciążeniu 2 osobami 30). W tym celu należy odbezpieczyć nakrętki, poluzować je i pokręcając środkową częścią drążka, skrócić go lub wydłużyć. Po przeprowadzonej regulacji należy silnie dokręcić nakrętki i zabezpieczyć je przez zawinięcie podk...

Więcej »

Prądnica i pasek klinowy

Nie wszystkie prądnice w samochodach R8 i RIO zaopatrzone są w smarowniczki. Jeżeli prądnica ma smarowniczkę, to co 5000 km należy wpuścić do niej kilka kropli oleju silnikowego. Okresowa obsługa prądnicy wiąże się również z kontrolą naciągu paska klinowego. Prawidłowo naciągnięty pasek powinien uginać sie pod naciskiem kciuka około 10+15 mm. Zbyt luźno naciągnięty pasek ślizga się, wskutek czego zmniejszają się obroty pr...

Więcej »

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa

Urządzenie do sprawdzania pomp paliwa umożliwia wyznaczanie ciśnienia tłoczenia, podciśnienia ssania oraz wydajności pompy bez zdejmowania jej z silnika. Urządzenie takie jest to zbiorniczek z manometrem oraz manowakuometrem, wyposażone w komplet łączników i przewodów. Podczas pomiarów kontrolowana pompa napędzana jest przez silnik samochodu pracujący na biegu jałowym i zasilany paliwem zawartym w komorze pływakowej gaźnika. Przyrzą...

Więcej »

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

Śmiertelna dysplazja szkieletowa u myszy i ludzi z brakiem golginy GMAP-210 ad 10

Samochody VOLKSWAGEN 1200, 1300 i 1500, odznaczające się niekonwencjonalną budową, dzięki swej trwałości i niezawodności zyskały sobie ogromną rzeszę zwolenników na całym Świecie. Przebieg tych samochodów do naprawy głównej często przekracza 200 tys. km. Charakterystyczną cechą samochodów VW jest również to, że nie wymagają one docierania przez użytkowników. Podstawowym jednak warunkiem bezawaryjnej i wieloletniej pracy tych...

Więcej »
http://www.techmed.net.pl 751#gruba deska krzyżówka , #volkswagen piła , #auta do 7 tysiecy , #hybryda olx , #rejestracja ppl , #gran turismo 4 porsche , #moje renault , #łękawica otomoto , #audi s line a6 , #renault tandem częstochowa ,