Akumulator

Poziom elektrolitu w akumulatorze należy sprawdzać co 2 miesiące. Prawidłowy poziom powinien sięgać 15 mm powyżej płyt. W razie potrzeby elektrolit należy uzupełnić wodą destylowaną. Raz na rok (najlepiej podczas obsługi zimowej) należy oczyścić drobnym papierem ściernym czopy i wnętrze zacisków akumulatora. W okresie zimowym trzeba dbać o to, aby akumulator był zawsze w stanie naładowanym. W prawidłowo naładowanym a...

Regulacja luzu

Po dłuższym okresie eksploatowania samochodu układ kierowniczy może wykazywać nadmierne luzy objawiające się znacznym ruchem jałowym koła kierownicy. Przyczyną tego może być nadmierne zużycie jednego lub paru sworzni kulistych w mechanizmie kierowniczym lub luzy w przekładni kierowniczej. Sworznie kuliste są tak zaprojektowane, iż nie wykonuje się przy nich obsług okresowych. Nadmiernie zużyte sworznie kuliste należy wymie...

Regulacja przekładni kierowniczej

W celu wymiany nakładek ciernych należy wykonać następujące czynności: wyjąć zawleczki zabezpieczające (cztery dla każdego koła); — naciskając zacisk w kierunku środka koła zdjąć prowadniki — odpowietrznik — zdjąć zacisk hamulca i przytrzymać go w położeniu, na jakie pozwala przewód doprowadzający płyn hamulcowy; — wyjąć płytki cierne i wymienić nakładki; — sprawdzić, czy odległość mi...

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

BMI i refluks żołądkowo-przełykowy u kobiet

Doświadczenia wykazują, że w granicach nieznacznych zmian obciążeń koła powierzchnia dotyku wzrasta w przybliżeniu w prostym stosunku do obciążenia. W ten sposób nacisk jednostkowy na nawierzchnię na płaszczyźnie dotyku praktycznie pozostaje niezmienny. Przy nawierzchniach twardych, mokrych obserwujemy zjawisko odwrotne współczynnik przyczepności wzrasta pod wpływem powiększenia się nacisku koła samochodu. Powstaje to w...

Najnowsze zdjęcia w galerii rally-cars:

243#legalizacja butli lpg poznań , #depollution system faulty citroen , #krac otomoto , #impol otomoto , #alphabet otomoto , #sabat lublin opony , #prostowanie felg rzeszów , #autocraft stalowa wola , #akumulatory kraków kobierzyńska , #zapowietrzone sprzęgło objawy ,