skutery otomoto

OBSŁUGA FILTRU POWIETRZA

Poziom oleju w misce olejowej należy sprawdzać wskaźnikiem bagnetowym. Olej powinien znajdować się w zakresie pomiędzy dolną kreską a górną. Obniżenie się poziomu oleju od górnej kreski wskaźnika do dolnej świadczy o ubytku oleju. Po wlaniu oleju przez otwór wlewowy, zamykany pokrywą, należy poczekać kilka minut aż olej całkowicie spłynie do miski olejowej. Dopiero wówczas można prawidłowo zmierzyć jego poziom. Samochód powinien być przy tym ustawiony poziomo. Fabryczna instrukcja obsługi zaleca po okresie dotarcia silnika kontrolować poziom oleju w misce olejowej co każde 500 km przebiegu samoc...

Więcej »

Reakcja styczna X kola toczonego ma kierunek przeciwny ruchowi kola

Reakcja styczna X koła toczonego ma kierunek przeciwny ruchowi koła. W tym przypadku siła tarcia warunkuje toczenie, a nie ślizganie się koła po nawierzchni. Reakcja X dla koła napędowego jest skierowana zgodnie z ruchem koła. Reakcją jest siła tarcia pomiędzy kołem a nawierzchnią drogi jest ona skierowana zgodnie z kierunkiem ruchu samochodu i pozostaje w stosunku prostym do ciężaru przypadającego na koła napędowe samochodu: X = Gl cP gdzie: Gl - ciężar przypadający na koła napędowe (około 0,65 G), cP - współczynnik przyczepności opony do nawierzchni (współczynnik tarcia posuwistego). Reakcja normalna Z ...

Więcej »

Prądnica i pasek klinowy

Nie wszystkie prądnice w samochodach R8 i RIO zaopatrzone są w smarowniczki. Jeżeli prądnica ma smarowniczkę, to co 5000 km należy wpuścić do niej kilka kropli oleju silnikowego. Okresowa obsługa prądnicy wiąże się również z kontrolą naciągu paska klinowego. Prawidłowo naciągnięty pasek powinien uginać sie pod naciskiem kciuka około 10+15 mm. Zbyt luźno naciągnięty pasek ślizga się, wskutek czego zmniejszają się obroty prądnicy i pompy wody. Zbyt mocno naciągnięty pasek powoduje szybkie zużycie łożysk. Jeżeli więc naciąg paska nie jest prawidłowy, należy go wyregulować. Naciąg paska...

Więcej »

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

Badania podwyższonego pozakomórkowego stężenia cyklicznego AMP u człowieka z mocznicą.

Prądnica prądu zmiennego (alternator) SEV MOTOROLA w zasadzie nie wymaga żadnej obsługi. Należy dbać jedynie o to, aby pasek klinowy (o wym. 13 X 8) napędzający prądnicę był prawidłowo naciągnięty. Prawidłowo naciągnięty pasek powinien uginać się pod naciskiem kciuka około 10 mm. Zbyt słabo naciągnięty pasek ślizga się, wskutek czego szybko zużywa się oraz nie napędza prawidłowo prądnicy. Zbyt mocno naciągnięty pasek powoduje szybkie zużycie łożysk prądnicy. Jeżeli więc naciąg paska jest nieprawidłowy, należy go wyregulować w następujący sposób. Kluczem płaskim 12 mm zluzować Ś...

Więcej »
http://www.deska-elewacyjna.info.pl 751#kalkulator opon v10 , #clk mercedes benz , #gruba deska krzyżówka , #volkswagen piła , #auta do 7 tysiecy , #hybryda olx , #rejestracja ppl , #gran turismo 4 porsche , #moje renault , #łękawica otomoto ,