komis targowisko

Przyrzad do wykrywania braku wyrównowazenia

Przyrząd do wykrywania braku wyrównoważenia kół jest to najczęściej elektryczny silnik ustawiony na specjalnym wózku i wyposażony w koło napędowe. Po uniesieniu przodu samochodu, tak aby badane kolo jezdne mogło swobodnie wirować w powietrzu, dostawia sie do niego przyrząd i włącza napęd nadając badanemu kołu prędkość obrotową odpowiadającą szybkości jazdy około 100 km/godz. W razie nawet drobnego braku wyrównoważenia kontrolowane kolo wywołuje wówczas wyraźne drgania samochodu. Przyrząd taki nadaje się jedynie do sprawdzania wyrównoważenia kół obracających sie swobodnie (nienapędzan...

Więcej »

Ciśnieniomierz wtryskiwania (maksymetr)

Ciśnieniomierz wtryskiwania (maksymetr) umożliwia bezpośrednie pomiary podczas pracy silnika maksymalnego ciśnienia wytwarzanego przez sekcję tłoczącą pompy wtryskowej lub ciśnienia wtryskiwania. Maksymetr składa się z korpusu, w którym znajduje się kalibrowana sprężyna ściskana śrubą mikrometryczną oraz dysza z zaworem iglicowym. Bęben śruby mikrometrycznej wyskalowany jest w kG/cm2. Korpus ma wymienne łączniki umożliwiające mocowanie maksymetru pomiędzy przewodem wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczem lub pomiędzy pompą wtryskowa i przewodem wysokiego ciśmenia. Przyrząd do kontroli wtryskiwacz...

Więcej »

OBSŁUGA FILTRU POWIETRZA

Swieży olej w ilości 2,5 1 wlewa się po zdjęciu pokrywy. Po wlaniu oleju należy nieco zaczekać aż spłynie on całkowicie do miski olejowej, po czym sprawdzić jego poziom prętowym wskaźnikiem. Gdy samochód ustawiony jest poziomo, olej powinien sięgać do górnej kreski wskaźnika. Niektóre silniki zaopatrzone są w bocznikowy filtr oleju. Filtr ten należy wymieniać co 10 000 km przebiegu. Podczas wymiany filtru należy wlać 0 0,25 1 oleju więcej niż normalnie. W czasie eksploatacji samochodu poziom oleju w silniku powinien być utrzymany między dolną a górną kreską na wskaźniku prętowym.

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

plytki strzemiaczka

Poziom elektrolitu w akumulatorze należy sprawdzać co 2 miesiące. Prawidłowy poziom powinien sięgać 15 mm powyżej płyt. W razie potrzeby elektrolit należy uzupełnić wodą destylowaną. Raz na rok (najlepiej podczas obsługi zimowej) należy oczyścić drobnym papierem ściernym czopy i wnętrze zacisków akumulatora. W okresie zimowym trzeba dbać o to, aby akumulator był zawsze w stanie naładowanym. W prawidłowo naładowanym akumulatorze elektrolit zamarza dopiero w temperaturze —400C. Jeżeli przewidywane jest unieruchomienie samochodu na dłuższy okres, należy wyjąć akumulator, umieścić go w such...

Więcej »
http://www.maxstrans.com.pl 751# , #prędkości dozwolone , #kalkulator opon v10 , #clk mercedes benz , #gruba deska krzyżówka , #volkswagen piła , #auta do 7 tysiecy , #hybryda olx , #rejestracja ppl , #gran turismo 4 porsche ,