renault tandem częstochowa

Reakcja styczna X kola toczonego ma kierunek przeciwny ruchowi kola

Reakcja styczna X koła toczonego ma kierunek przeciwny ruchowi koła. W tym przypadku siła tarcia warunkuje toczenie, a nie ślizganie się koła po nawierzchni. Reakcja X dla koła napędowego jest skierowana zgodnie z ruchem koła. Reakcją jest siła tarcia pomiędzy kołem a nawierzchnią drogi jest ona skierowana zgodnie z kierunkiem ruchu samochodu i pozostaje w stosunku prostym do ciężaru przypadającego na koła napędowe samochodu: X = Gl cP gdzie: Gl - ciężar przypadający na koła napędowe (około 0,65 G), cP - współczynnik przyczepności opony do nawierzchni (współczynnik tarcia posuwistego). Reakcja normalna Z ok...

Więcej »

OBSŁUGA POMPY PALIWA

Po wyregulowaniu biegu jałowego silnika bardzo ważną czynnością jest sprawdzenie prawidłowości pracy gaźnika podczas szybkiego otwierania przepustnicy. W tym celu należy kilkakrotnie gwałtownie nacisnąć i zwolnić pedał przyspieszenia. Jeżeli przy tym silnik dławi się lub zatrzymuje, należy zwiększyć prędkość biegu jałowego silnika. Ze względu na dość znaczny stopień sprężania, należy stosować Etylinę 94. Należy przy tym pamiętać, że przejście na paliwo o innej liczbie oktanowej wiąże się nie tylko z przestawieniem zapłonu, lecz również stwarza konieczność wyregulowania gaźnika. Dotyczy to pr...

Więcej »

Prądnica i pasek klinowy

Nie wszystkie prądnice w samochodach R8 i RIO zaopatrzone są w smarowniczki. Jeżeli prądnica ma smarowniczkę, to co 5000 km należy wpuścić do niej kilka kropli oleju silnikowego. Okresowa obsługa prądnicy wiąże się również z kontrolą naciągu paska klinowego. Prawidłowo naciągnięty pasek powinien uginać sie pod naciskiem kciuka około 10+15 mm. Zbyt luźno naciągnięty pasek ślizga się, wskutek czego zmniejszają się obroty prądnicy i pompy wody. Zbyt mocno naciągnięty pasek powoduje szybkie zużycie łożysk. Jeżeli więc naciąg paska nie jest prawidłowy, należy go wyregulować. Naciąg paska k...

Więcej »

Zobacz też:

regeneracja przekładni kierowniczych warszawa karlik otomoto auto komis lech plichta otomoto auto express imielin opel rokicki dąbrowa górnicza nordglass zielona góra kontrolki opel astra mitsubishi canter opinie legalizacja butli lpg poznań depollution system faulty citroen krac otomoto impol otomoto alphabet otomoto sabat lublin opony prostowanie felg rzeszów autocraft stalowa wola akumulatory kraków kobierzyńska zapowietrzone sprzęgło objawy czyszczenie świec zapłonowych wymiana sprzęgła cennik

Nieraz naciek pozostaje oporny na leczenie

W celu wyjęcia tylnego amortyzatora należy: zdjąć ozdobną nakładkę koła, poluzować nakrętki mocujące koło, odkręcić przeciwnakrętkę i nakrętkę górnego mocowania amortyzatora wewnątrz nadwozia, podnieść podnośnikiem tę stronę samochodu, odkręcić nakrętki mocujące koło i zdjąć koło, zluzować nakrętkę dociskającą podkładkę, wykręcić śrubę, wyjąć obie tarcze i tuleję odległościową, po czym wyjąć amortyzator. Te same czynności powtórzyć podczas zdejmowania drugiego amortyzatora. W zależności od tego, w jakim terenie ma być eksploatowany samochód, można odpowiednio ustawić prześwit ...

Więcej »
http://www.oczyszczalnie-sciekow.biz.pl 751# , #prędkości dozwolone , #kalkulator opon v10 , #clk mercedes benz , #gruba deska krzyżówka , #volkswagen piła , #auta do 7 tysiecy , #hybryda olx , #rejestracja ppl , #gran turismo 4 porsche ,