Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Badania testowe

Posted in Uncategorized  by admin
September 7th, 2016

Pcdczas badań testowych samochodu VW 1500 przez PO PULAR MOTORING na przestrzeni 2000 mil uzyskano w różnych warunkach następujące wyniki:
— jazda przy dużym ruchu ulicznym z prędkością 40 mil/h
(64 km/h) — 8,1 1/100 km,
— jazda przy małym ruchu ulicznym z prędkością 50 mil/h
(80 km/h) — 1/100 km,
— jazda na drodze I klasy z prędkością 50 mil/h (80 km/h) —
7,0 1/100 km,
— jazda na drodze I klasy z prędkością 70 mil/h (112 km/h) —
9,2 1/100 km,
— najmniejsze zużycie paliwa podczas jazdy z prędkością
50 mil/h (80 km/h) — 6,3 1/100 km,
— najmniejsze zużycie paliwa podczas jazdy w ruchu miejskim z prędkością 40 mil/h (64 km/h) — 7,35 1/100 km,
— średnie zużycie paliwa podczas testów — 8,2 1/100 km, [podobne: Myjnia samochodowa, oklejanie samochodów, podnośniki samochodowe ]
— średnie zużycie paliwa podczas jazdy ze średnią prędkością oraz bez gwałtownego przyspieszania i hamowania — 7,1 1/100 km.
Podczas przeprowadzania testów stwierdzono, że szybkościomierz wskazuje prędkość o ok. 3 km większą od rzeczywistej.
Na wzrost zużycia paliwa ma wpływ: wzrost obciążenia samochodu, bagaż na dachu, ciągnienie przyczepy oraz częste przy— spieszanie i hamowanie. Jeżeli jednak zużycie paliwa przekracza znacznie podane w testach wartości, trzeba sprawdzić przede wszystkim regulację zapłonu i gaźnika.
Wytwórnia zaleca stosowanie do silników VW Î200 i 1300 paliwa o LO 87, a do VW 1500 0 LO — 91 wg metody MM. W związku z tym niedopuszczalne jest stosowanie innej benzyny niż Etylina 94, która i tak wg metody MM ma tylko LO 88.
Zależnie od temperatury otoczenia i stopnia nagrzania silnika zaleca się uruchamiać go w następujący sposób:
— w temperaturze dodatniej lub po krótkiej przerwie w pracy silnika należy jednocześnie z włączeniem rozrusznika naciskać na pedał przyspieszenia;
— gdy silnik jest bardzo nagrzany, jednocześnie z włączeniem rozrusznika należy wcisnąć do oporu pedał przyspieszenia;
— w temperaturze ujemnej należy raz lub dwa razy nacisnąć na pedał przyspieszenia, cofnąć go do położenia wyjściowego, nacisnąć do oporu pedał sprzęgła i dopiero wówczas włączyć rozrusznik.

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)