Foteliki samochodowe
Rajdowe i dzieciece foteliki samochodowe.

Akumulator

Posted in Uncategorized  by admin
September 7th, 2016

Poziom elektrolitu w akumulatorze należy sprawdzać co 2 miesiące. Prawidłowy poziom powinien sięgać 15 mm powyżej płyt. W razie potrzeby elektrolit należy uzupełnić wodą destylowaną.
Raz na rok (najlepiej podczas obsługi zimowej) należy oczyścić drobnym papierem ściernym czopy i wnętrze zacisków akumulatora. W okresie zimowym trzeba dbać o to, aby akumulator był zawsze w stanie naładowanym. W prawidłowo naładowanym akumulatorze elektrolit zamarza dopiero w temperaturze —400C.
Jeżeli przewidywane jest unieruchomienie samochodu na dłuższy okres, należy wyjąć akumulator, umieścić go w suchym oraz ciepłym pomieszczeniu i raz na miesiąc doładowywać. [przypisy: pokrowce samochodowe, pranie tapicerki samochodowej, skup samochodów warszawa ]
Odłączanie akumulatora należy zawsze zaczynać od zacisku ze znakiem gdyż dzięki temu można uniknąć ryzyka powstania zwarcia, Podłączając akumulator trzeba zwracać uwagę na znaki na czopach. Czop ze znakiem musi być połączony z masą.
Nie wolno odłączać akumulatora podczas pracy silnika. Nie wolno również podłączać prostownika do ładowania akumulatora bez uprzedniego odłączenia jego zacisków.
Dostęp do aparatu zapłonowego jest bardzo łatwy, a samo ustawienie oraz regulacja odległości styków i ich czyszczenie również nie nastręczają większych trudności. Przy minimum dobrych chęci może to wykonać każdy kierowca amator.
Gdy tłok pierwszego cylindra znajduje się w położeniu ZZ podczas suwu sprężania, znak na kole pasowym powinien pokrywać się ze znakiem O na obudowie sprzęgła. Prawidłowe ustawienie zapłonu przed ZZ powinno wynosić 0 ± 2 0
Przy okazji ustawiania przerwy między stykami lub przynajmniej po przebiegu każdych 10 000 km należy małym pędzelkiem zwilżonym w benzynie nieetylizowanej usunąć wszystkie zanieczyszczenia, jakie w czasie eksploatacji przedostały się do wnętrza aparatu zapłonowego. Po oczyszczeniu aparatu zapłonowego, jego wkładkę filcową należy zwilżyć kilkoma kroplami oleju silnikowego, a krzywki wałka pokryć cienką warstwą smaru stałego.

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)